دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی اسپانیا

بارسلونا 3 - اتلتیک بیلبائو 1/صعود بارسا با درخشش MSN

در ادامه بازی های جام حذفی اسپانیا، بارسلونا در خانه میزبان بیلبائو بود که در پایان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دو تیم فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در چارچوب کوپا دل ری و در بازی برگشت به مصاف هم رفتند که بارسا با نتیجه سه بر یک پیروز شد . بازی رفت با حساب دو بر یک به سود باسکی ها به پایان رسیده بود و با این نتیجه بارسا به مرحله بعد راه یافت.

دقیقه 36 سوارز گل اول بازی را زد.روی سانتر نیمار به دورن محوطه جریمه و به تیر دورتر، لوییس سوارز با یک ضربه شبه والی توپ را به تور دروازه بیلبائو رساند.

دقیقه 47 نیمار اختلاف را دو برابر کرد. حرکت انفجاری نیمار باعث شد بازیکنان بیلبائو روی او خطا کنند تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. خود این بازیکن برزیل پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد گل دوم بارسلونا را به ثمر برساند.

چهار دقیقه بعد بیلبائو واکنش نشان داد و روی یک سانتر از سمت راست زمین، سابوریت با یک ضربه سر استثنایی حساب کار را به حداقل رساند.

دقیقه 78نوبت به گلزنی مسی رسید تا هر سه بازیکن هجومی بارسا در این بازی گلزنی کرده باشند. مسی بازهم از روی یک ضربه آزاد به مانند بازی قبلی مقابل ویارئال گلزنی کرد.

آبی اناری ها با برتری سه بریک، ضمن جبران شکست دو بریک بازی رفت با پیروزی مجموع چهار بر سه به دور بعد راه یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار