پیام معاون امور هنری ارشاد به سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیام داد.

پیام معاون امور هنری ارشاد به سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر
به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیام داد.

علی مرادخانی در پیام خود آورده است: «هنر موسیقی، صدای سخن عشق است و بیان هنری نگاه و باور فرهنگی جامعه‌ فهیم ما که در گذر ایام با بهره‌گیری از ذخایر معنوی اقوام ایرانی باقی مانده است و بی‌تردید، جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر، مهم‌ترین رویداد موسیقایی کشور است که سرمایه‌ی اصلی خود را فرهنگ و هنر، آموزه‌های اصیل و ریشه‌دار اخلاقی خود، تجربه و شناخت پیشکسوتان و نیز استعداد و آرمانخواهی جوانان برومند ایران اسلامی می‌داند.
 
از این منظر، سی‌ودومین دوره‌ی برگزاری این جشنواره، فرصتی مغتنم برای بهره‌برداری از این ظرفیت و گنجینه و توجه به تولیداتی است که آیینه تمام نمای این میراث گرانقدر هستند.
 
اختصاص جایزه‌ای ویژه به منظور کارشناسی روشمند آثار تولیدی و معرفی و تقدیر آثار برگزیده و حمایت از آثار کیفی و تثبیت پایه‌ی توسعه‌ی این هنر، از رویکردهای هدفمند و آتیه‌دار این نوبت از جشنواره‌ی موسیقی فجر است.
 
تحولاتی از این دست، مطابق با سیاست‌های کلان فرهنگی – هنری دولت یازدهم و منطبق بر نیازهای اجتماعی کشور است.
 
وظیفه خود می‌دانم از تلاش ارزشمند همه دست‌اندرکاران بویژه داوران و هنرمندان حاضر در جشنواره سی‌ودوم و دبیر محترم آن تشکر و ضمن تبریک به همه برگزیدگان، برای همه عزیزان آرزوی توفیق و خدمت بیشتر نمایم.»
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار