سمنان;

برگزاری همایش اتومبیل‌های کلاسیک، آفرود و اسپرت در سمنان

همایش بزرگ خودرو های کلاسیک، آفرود و اسپرت یکم بهمن ماه سال جاری در سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین ترحمی رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی سمنان از شرکت 150 خودرو کلاسیک، آفرود و اسپرت در این همایش خبر داد و گفت : اتومبیلرانانی از مهدیشهر، شهمیرزاد، سمنان، شاهرود و تهران در این همایش بزرگ شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در هیئت اتومبیلرانی در هر رده اعضای ثابتی وجود دارد که در همایش شرکت می کنند، بیان کرد: در روز برگزاری همایش نیز علاقه مندانی هستند که به جمع اتومبیلرانان اضافه می شوند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی سمنان با بیان اینکه فراخوانی به اتومبیلرانان کلاسیک، آفرود و اسپرت زده شده است، اظهار کرد: جمعه 24 دی ماه اتومبیلرانان برای تمرین قبل از برگزاری همایش در سمنان حضور خواهند یافت.

وی افزود: همایش بزرگ اتومبیل های کلاسیک ، آفرود و اسپرت روز جمعه(یکم بهمن ماه) راس ساعت 9 صبح ازمیدان امام خمینی(ره) آغاز شده و تا پارک سیمرغ ادامه دارد.

ترحمی، ایجاد شور و نشاط در جامعه،تشویق به ورزش خانوادگی و سلامت اجتماعی، جذب جوانان به محیط امن ورزش، آموزش تمرین نظم و انضباط و اخلاق ورزشی، فرهنگ استفاده درست از اتومبیل در سطح شهر، تمرین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ایجاد اتحاد و همبستگی میان کلیه زیر شاخه های اتومبیل رانی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی سمنان با بیان اینکه در نخستین همایش خودروهای کلاسیک که سال گذشته برگزار شد 75 خودرو حضور داشتند، گفت: در این همایش ورزشی که شماری از مسئولان و مدیران ادارات حضور داشتند، به شماری از رانندگان برتر خودروهای کلاسیک جوائزی اهدا شد.

وی همچنین افزود: امسال نیز به علت استقبال گسترده علاقمندان این همایش به همت هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

ترحمی با بیان اینکه در پایان همایش نیز جوایزی به برترین ها اهدا خواهد شد، افزود: در پایان مراسم به قدیمی ترین ماشین در رده کلاسیک، به بهترین ماشین اسپرت، زیباترین ماشین آفرود جوایز اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی سمنان همچنین تصریح کرد: به تمامی شرکت کنندگان در این همایش بزرگ نیز لوح تقدیری اهدا خواهد شد.

ترحمی در خاتمه خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در همایش می توانند با شماره های 09122316177 و 09125314505 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار