حسینی شاهرودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی لایحه بودجه به صورت سه شیفته در هفته دوم تعطیلات مجلس/ احتمال ارائه این لایحه بعد از تعطیلات به صحن بعید است


عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 96 طی هفته دوم تعطیلات به صورت سه شیفته بودجه را تصویب خواهند کرد.


بررسی لایحه بودجه به صورت سه شیفته در هفته دوم تعطیلات مجلس/ احتمال ارائه لایحه بودجه بعد از تعطیلات به صحن بعید استسید حسن حسینی شاهرودی عضو کمیسیون تلفیق بودجه در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تعطیلات دو هفته‌ای نمایندگان برای سرکشی از حوزه‌ها انتخابیه‌شان بعد از اتمام بررسی برنامه ششم در خانه ملت، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه تنها طی هفته اول می‌توانند به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند.
 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: اعضا طی هفته دوم به مجلس خواهند آمد تا به صورت سه شیفته لایحه بودجه سال 96 را مورد بحث و بررسی خود قرار دهند.
 
نماینده مردم شاهرود و میامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بودجه در پایان دو هفته تعطیلات به صحن علنی ارائه می‌شود، گفت:  بعید می‌دانم، اگر مانند برنامه ششم باشد به این زودی به صحن ارائه نخواهد شد و چند هفته بحث و بررسی آن در کمیسیون به طول خواهد انجامید.
 
وی همچنین با اشاره به ادامه بررسی برنامه ششم در روز شنبه هفته آینده نیز بیان کرد: احتمال بسیار زیاد این بررسی به روز یکشنبه هم موکول شود و طی این روز برنامه ششم توسعه سرانجام به پایان برسد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار