فرکی: باید مقابل برانکو امتحان پس بدهم/ در نیم فصل تعطیلی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا در گذشت آیت الله رفسنجانی و کاظم سید علی خانی و همچنین امیر حسین مرادی بازیکن جوان تیم نفت را تسلیت می‌گویم و برای خانواده آنها آرزوی صبر دارم.
 
وی ادامه داد: اولین بازی نیم فصل با پرسپولیس است نیم فصل اول برای ما خوب نبود و نتایج خوبی کسب نکردیم، اما فردا تلاش می‌کنیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی ارائه دهیم و با تلاش بازیکنان  و تغییراتی که می‌دهیم به نتیجه خوبی برسیم. در واقع نیم فصل برای ما وجود نداشت و به خاطر بازی با ماشین سازی تعطیلی نداشتیم، حالا باید در ورزشگاه آزادی با قهرمان نیم فصل بازی کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: پرسپولیس تیم خوبی دارد، البته هر بار درباره این تیم صحبت می کنم نقطه نظرات حاشیه‌ای ایجاد می‌شود، استقلالی‌ها هم برای ما عزیز هستند و هیچ مشکلی با آنها نداریم. برای هر دو تیم سرخ آبی پایتخت آرزوی موفقیت دارم.

فرکی خاطرنشان کرد: با وجود احترام زیادی که برای پرسپولیس و برانکو که استاد من بوده قائل هستم ولی برای سه امتیاز به میدان می‌رویم، امیدوارم بتوانم مقابل برانکو امتحان خوبی پس بدهم و در نهایت هر تیمی شایسته است به پیروزی برسد و سه امتیاز را بگیرد.

حسین فرکی درباره نقل و انتقالات افزود: رقم قرارداد بازیکنان مبنی بر کیفیت آنها نیست و اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می دهد با خیلی نقاط دنیا تفاوت دارد. مبلغی که برای یک بازیکن هزینه می کنیم شاید به او نرسد. این مسائل به مدیریت ورزش ربط دارد و مدیران در بخش اقتصادی باید بازیکنانی را به خدمت بگیرند که به تیم کمک می کنند. برخی از بازیکنان وقتی از یک تیم جدا می شوند ضربه شدیدی می خورند و این موضوع بع ضرر فوتبال ماست.

سرمربی سایپا در خصوص جدایی مسعود حسن زاده از این تیم عنوان کرد: قرارداد حسن زاده شاید از خیلی بازیکنان ما بیشتر بود ولی کیفیت لازم را نشان نداد و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد. برخی بازیکنان روی اسمشان پول می گیرند و به کیفیت آنها توجه خاصی نمی شود. حسن زاده در تیم ما هرگز مشکل اخلاقی نداشت و با توافق از جمع ما جدا شد.

فرکی پیرامون تمایل پرسپولیس به جذب مهدی ترابی گفت: در جریان نامه باشگاه پرسپولیس به ترابی نیستم و باشگاه باید در این باره پاسخگو باشد. ترابی بازیکن ماست که به دلیل مصدومیت گفتیم به امارات برود تا میزان آسیب دیدگی اش مشخص شود.

فرکی همچنین از مشکل گلزنی تیمش این گونه سخن گفت: عدم گلزنی ما به مهره های تیم برمی گردد. در ابتدای فصل حسن زاده و رضایی را برای گلزنی جذب کردیم و چند بازیکن جوان هم کنار آنه داشتیم. الان هم خلعتبری را به خدمت گرفتیم و امیدوارم به ما کمک کند. در نوک حمله ضعف داریم و تلاش می کنیم بازیکنان موردنظر را جذب کنیم.

در بازی گذشته 3 گل دریافت کردیم و خط دفاعی ما اشتباهات زیادی داشت.باید نقاط ضعف را برطرف کنیم. در خط دروازه هم چند گزینه داریم که دروازه بان های خوبی هستند. البته الساندرو دچار مصدومیت شده و سایر بازیکنان هم با توجه به عملکردشان در تمرینات و میزان آمادگی برای بازی انتخاب می شوند. برای ما دروازه بان اول تا سوم فرقی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار