ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سایپا

رونمایی از سروش رفیعی در بازی با نارنجی پوشان

ترکیب احتمالی سرخپوشان پایتخت برابر نارنجی پوشان سایپا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برانکو به ترکیب تیم قهرمان نیم فصل دست نمی زند اما با جذب سروش رفیعی و سامان نریمان جهان به احتمال زیاد سرمربی پرسپولیس یک یا دو تغییر در ترکیب تیم خود در نظر می گیرد. 

سروش رفیعی شاه ماهی نقل و انتقالات زمستانی در حالی به پرسپولیس پیوست که از همان ابتدا پرسپولیسی ها با شکایت باشگاه فولاد خوزستان بابت قرارداد داشتن رفیعی با این تیم اهوازی روبرو شدند. 

این همه ماجرا نبود چرا که زمانی که سرخپوشان پایتخت قصد ثبت قرارداد سروش رفیعی و سامان نریمان جهان در سازمان لیگ داشتند به آنها اعلام شد که برای دریافت کارت بازی این دو بازیکن جدید باید 10 درصد از بدهی های سابق خود را تسویه کنید.

به هر حال با پیگیریهای صورت گرفته پرسپولیسی ها موفق شدند علاوه بر ثبت قرارداد نریمان جهان و رفیعی در سازمان لیگ برتر، کارت بازی این دو بازیکن هم بگیرند و از این دو بازیکن در بازی فردا می توانند استفاده کنند. 

براین اساس به احتمال زیاد برانکو از سروش رفیعی در بازی فردا مقابل سایپا استفاده می کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا به شرح ذیل است.

علیرضا بیرانوند،سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه،کمال  کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد مقابل سایپا صف آرایی می کنند. 

به نظر می رسد که برانکو از محسن مسلمان در جناح چپ استفاده کند و از سروش رفیعی به عنوان هافبک بازیساز بهره ببرد. 

همچنین رامین رضاییان به علت مصدومیت حتی در لیست 19 نفره پرسپولیس قرار نگرفته است. 

به هر حال باید دید برانکو حاضر می شود از همان ابتدا از سروش رفیعی در بازی برابر سایپا استفاده کند یا نه!

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار