اردبیل؛

بانک کشاورزی بازوی اقتصادی دولت و کشاورزان در تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: بانک کشاورزی بازوی اقتصادی دولت و کشاورزان در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در دیدار با مدیرکل بانک کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اینکه نقش و فعالیتهای بانک کشاورزی در این شهرستان چشمگیر و قابل تقدیر است افزود: بانک کشاورزی بازوی اقتصادی دولت و کشاورزان در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به خودکفایی در تولید گندم در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: کشاورزان بیله سوار در کنار کارشناسان جهاد و بانک کشاورزی نقش مهمی در خودکفایی گندم شهرستان بیله سوار داشته است .

وی با اشاره به مشکلات پمپاژ 8 در پرداخت آب بهاء گفت: گرفتن آب بها قانون است و عدم پراخت آن نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه مشکلات کشاورزان را چند برابر می کند.

مدیریت بانک کشاورزی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: بانک کشاورزی به عنوان بانک تخصصی در کنارجهاد کشاورزی در ارائه خدمات بانکی به تولیدکنندگان و بهره‌برداران، با تشکیل پرونده لازم و طی مراحل قانونی همواره سعی بر این دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولیدکنندگان را حمایت کند.

نوری افزود: در 9 ماهه امسال اعتباری در حدود 5 هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات در استان اردبیل به 25 هزار و 600 مورد شامل طرح‌های تولیدی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 65 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی استان در بین 32 بانک کشوری جزو سه بانک برتر کشوری انتخاب شد گفت:قطعا حمایت از کشاورزان استان و ارائه تسهیلات به این قشر و تولید سرلوحه فعالیتهای بانک کشاورزی استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه 87درصد کشاورزان پمپاژ 8 نسبت به پرداخت تقسیط بدهی خود اقدام کرده اند گفت: از این تعداد 656نفر از کشاورزان با مبلغ 83میلیارد ریال موفق به پرداخت شده اند و حدود 150نفر با مبلغ 11میلیارد ریال نیز نسبت به پرداخت اقدام نکرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.