اصفهان؛

ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های بارز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود

امام جمعه نطنز گفت: ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های بارز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود و همواره در کنار رهبری خدمات صادقانه‌ای را ارائه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام روح‌الله امینی  امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: حضور پرشور مردم و مسؤولان در مراسم رحلت هاشمی رفسنجانی نشانه قدردانی مردم از زحمات وی است.

وی با اشاره به این آیه از قرآن کریم که «هرکس اهل ایمان و عمل صالح باشد، خداوند عالم مهر و محبت او را در دل انسان‌ها قرار می‌دهد» افزود: ملت حزب‌الله، انقلابی و ولایتمدار ایران با حضور باشکوه در تشییع‌جنازه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بار دیگر وحدت و انسجام و همچنین قدردانی از زحمات یار دیرین امام و رهبری را به نمایش گذاشتند.

امام‌جمعه نطنز با اشاره به بصیرت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به‌ عنوان چشم بینای نظام، تصریح کرد: عده‌ای از خناسان برای تشییع‌جنازه این عالم فرزانه خواب‌های بسیاری دیده بودند که با حضور مردم فهیم و ولایتمدار ایران تمام توطئه آن‌ها خنثی و نقش بر آب شد.

امینی به رویدادهای زندگی هاشمی رفسنجانی و نقش مؤثر وی در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: وی از مبارزان برجسته و از کسانی بود که شکنجه‌های فراوانی را تحمل کرد.

وی اضافه کرد: هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ تحمیلی به‌ عنوان جانشین فرماندهی کل قوا زحمات بسیاری کشید و بعد از انقلاب نیز در مسؤولیت‌های مختلف به ملت خدمت کرد.

امینی خاطرنشان کرد: ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های بارز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود و 30 سال در کنار امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سپری کرد و خدمات صادقانه‌ای را ارائه داد.

وی اضافه کرد: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که کعبه و قطب نظام الهی، ولایت‌فقیه و رهبری است و هرکس به ایشان نزدیک شود بیشتر موردتوجه مردم قرار می‌گیرد.

امام‌جمعه نطنز بیان کرد: آنچه معیار و ملاک هر مسؤولی در نظام الهی است باور داشتن اصل ولایت‌فقیه است که اگر در این راه ذره‌ای پایش بلغزد مسئولیتش غصب و حقوقش حرام است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.