از سوی ستاد عمره دانشگاهیان؛

همایش قبل از سفر عتبات برای زائرین دانشگاهی برگزار می شود

همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره شانزدهم فردا شنبه ۲۵ دی ماه برگزار می شود.

همایش قبل از سفر عتبات برای زائرین دانشگاهی برگزار می شود
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل ازستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، همایش قبل از سفر عتبات ویژه زائرین دانشگاهی استان تهران روز شنبه ۲۵ دی ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و زائرین عتبات دوره شانزدهم برگزار می شود.

این همایش طبق روال دوره های گذشته، در استان های مختلف با حضور زائرینی که در این دوره قرار است به عتبات مشرف شوند برگزار می شود.

در تهران نیز همایشی با حضور زائرین دانشگاهی جهت آشنایی بیشتر با سفر عتبات، آمادگی معنوی قبل از سفر، ذکر نکات ویژه اجرایی و اعزام، معرفی برنامه های فرهنگی در راستای لزوم بهره برداری بهتر از این سفر برگزار خواهد شد.

این همایش ویژه دانشگاهیان اصلی و ذخیره ای است که بهمن و اسفند سال ۹۵ و فروردین و اردیبهشت سال ۹۶ از تهران به عتبات عالیات اعزام می شوند.

برنامه های ویژه ای برای این همایش تدارک دیده شده است. سخنرانی معرفتی در زمینه آمادگی سفر، آشنایی با نکات اجرایی، پخش کلیپ های متنوع، معرفی برنامه های فرهنگی و مسابقات ستاد بخشی از برنامه های این مراسم است.

این همایش روز شنبه ۲۵ دی ماه از ساعت ۱۴:۰۰ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و میزبان زائرین دانشگاهی و همراهانشان خواهد بود.

به حاضرین در همایش به قید قرعه کمک هزینه سفرهای زیارتی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.