چه خبر از تولیدات سینمای ایران؟/ توقف کامل «ماه تی تی» میرباقری

پس از گذشت اعلام نتایج جشنواره فیلم فجر،از تب و تاب و هیجان سینما کم شد و فیلمسازان به روند تولیدات خود ادامه دادند...

از توقف کاملبه گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته ای که گذشت با استرس و هیجاناتی برای بیشتر کارگردان ها برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر همراه بود و بالاخره با اعلام اسامی فیلم ها و گلایه چند سینماگر از این اعلام نهایی، تب و تاب آن فرو نشست تا فیلمسازان نگاه خود را به حضور در این رویداد معطوف کنند و درصدد رساندن نسخه نهایی باشند.

به جز آماده سازی نسخه نهایی آثار کارگردانانی که قرار است در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنند در این فاصله نیز خبرهایی از آخرین وضعیت برخی دیگر از آثار منتشر شد.

سعید سعدی تهیه کننده «بوف کور» جدیدترین ساخته احمدرضا معتمدی که موفق به حضور در جشنواره فیلم فجر نشد خبر از آماده شدن این فیلم برای نمایش داد.

پس از حل اختلاف تهیه کننده و کارگردان «قاتل اهلی»؛ قرار شد سکانس های باقی مانده این فیلم فیلمبرداری شود تا مخاطبان شاهد حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر باشند چرا که نوسط هیات انتخاب در بخش اصلی نمایش داده می شود.

علیرضا امینی نیز با تعدادی بازیگر طنز «من دیوانه نیستم» را در شمال ایران جلوی دوربین برده تا جدیدترین اثر بلند سینمایی خود را ساخته باشد.

محمد حسین فرحبخش «سازش» خود را آماده و نسخه ای از آن را به شورای پروانه نمایش ارائه داده تا پس از دریافت مجوز، برای سال آینده به اکران فکر کند.

علیرضا شجاع نوری که تهیه کنندگی نیز در کارنامه سینمایی خود دارد خبر از منتفی شدن ساخت «شنبه ای که گذشت» و کلید خوردن «مرحوم داماد» در سال آینده را داد.

فیلم دفاع مقدسی داریوش غذبانی «باران سرب»؛ این روزها در مرحله پیش تولید و انتخاب لوکیشن ها قرار دارد و طبق گفته های وی کاری سخت از لحاظ تولید خواهد بود.

صادق پروین آشتیانی که موفق به حضور در جشنواره فیلم فجر با فیلم «صدای منو می شنوید؟!» نشد اواخر هفته آینده نسخه نهایی فیلمش آماده می شود تا پس از آن تصمیمات لازم جهت اکران گرفته شود.

«سرگشته» با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم از دیروز تا امروز، موفق به حضور در جشنواره فیلم فجر نشد و محمود غلامی خبر از مرحله فاین کات این اثر داد. غلامی همچنین از «پسر عمو دختر عمو» که در مرحله نهایی فنی و رسیدن به فاین کات گفت.

میثم هاشمی طباء کارگردان «نفس های آرام» بیان کرد که نسخه نهایی این فیلم همین هفته آماده خواهد شد، این کارگردان قصد ساخت «به شیرینی فرهاد» را نیز دارد.

البته در راستای تولید  فیلمنامه هایی هستند که مجوز ساخت گرفتند و در مرحله پس تولید، پیش تولید و یا کمتر فیلمبرداری قرار دارند اما خبری از آن ها منتشر نشده و یا کاری که ارزش خبری داشته باشد را انجام ندادند.

گفتنی است به جز خبرهای تولیدات سینمایی؛خبر توقف «ماه تی تی» میرباقری سر و صدایی راه انداخت و طبق اخبار منتشر شده علت آن بازداشت سرمایه گذارش است، حالا باید منتظر ماند و دید که آیا پرونده این مجموعه کاملا بسته می شود؟!.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.