حسینی:منصوریان بازیکن پرسپولیس را گول نزد/نفتی ها پولم را ندهند توهین می کنم

کاپیتان تیم پرسپولیس ضمن گلایه از باشگاه نفت به دلیل پرداخت نکردن مطالباتش گفت:بازی های حساسی پیش رو داریم و اکنون نباید به قهرمانی فکر کنیم.

حسینی: نباید به قهرمانی فکر کنیم/ نفتی ها پولم را ندهند توهین می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال حسینی درباره برتری پرسپولیس مقابل سایپا گفت:در نیم‌فصل دوم  تیم‌ها بیشتر تلاش می‌کنند و به همین دلیل بازی اول سخت است. از حمایت تماشاگرانمان تشکر می کنم. به سه امتیاز دیدار مقابل سایپا نیاز داشتیم و خوشبختانه به آن رسیدیم.
 
وی درباره اعتراض هایش به عملکرد داوری بیان کرد: در نیمه دوم علیرضا بیرانوند کمتر از حامد لک وقت تلف کرد. با این وجود داور پس از نخستین تذکر به بیرانوند کارت زرد داد. اعتراض و عصبانیت من هم به همین دلیل بود.
 
حسینی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: از الان نباید درباره قهرمانی صحبت و فکر کرد. ما چهارشنبه بازی سختی با فولاد داریم و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش است. امیدوارم در این رقابت ها نتایج خوبی بگیریم و هوادارانمان در پایان فصل خوشحال شوند.
 
وی درمورد به تاخیر افتادن پرداخت مطالبات بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: پول بازیکنان به موقع پرداخت شده است و فکر نمی‌کنم شرایط این‌ گونه باشد که شما می‌گویید.
 
مدافع فصل گذشته تیم نفت تهران درباره بحث مطالبات خود از این باشگاه، اظهار داشت: قانون نمی‌تواند حق ما را بگیرد. با این حال امیدوارم کمیته انضباطی راه‌حلی به ما بدهد و تکلیف این که به پولمان می رسیم یا نه، را معلوم کند. پول‌مان را نگرفته ایم و شکایت هم نمی توانیم بکنیم. علیرضا بیرانوند برای دریافت مطالباتش اعتراض کرد اما 2 روز بعد نفتی‌ها با شکایت از بیرانوند، محکومش کردند. در واقع فصل گذشته مجانی برای نفت بازی کردیم و کسی حق و حقوقمان را نداد. امیدوارم مسئولان باشگاه نفت پاسخگوی مطالبات ما باشند چراکه در غیر این صورت مجبورم توهین کنم!
 
کاپیتان پرسپولیس درمورد این که یکی از بازیکنان فعلی این تیم و فصل گذشته نفت، مقصر پرداخت نشدن مطالبات شان را علی رضا منصوریان می داند که آن ها را گول زده است تصریح کرد: در کدام تیم مربی می‌تواند قول بدهد؟ خیلی تیم‌ها پول ندارند، مربی چه کار می‌تواند بکند؟ منِ بازیکن که نمی‌توانم وقتی قرارداد دارم بازی نکنم. من این حرف را قبول ندارم که منصوریان ما را گول زده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار