همراه با جشنواره موسیقی فجر؛

وعده هیجان‌انگیز آقای مشکی‌پوش که سالن را منفجر کرد/ تلاش صادقی برای پیدا کردن خانواده یک کودک!

کنسرت شاد و جذاب رضا صادقی، 24 دی و به مناسبت سی و دومین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

وعده هیجان انگیز آقای مشکی پوش که سالن را منفجر کردبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنسرت شاد و جذاب رضا صادقی خواننده محبوب دو دهه اخیر ایران، 24 دی ماه به مناسبت سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی ساعت 19 تا 20 و 35 دقیقه برگزار شد. 

این نخستین اجرای جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی پاپ بود.

دکور کنسرت رضا صادقی به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده بود. گروه صادقی که نامشان مشکی پوشان است، با پوشش همیشگی خود یعنی لباس های سیاه با تشویق حضار وارد سالن شدند.

رضا صادقی در حالی که سالن تاریک بود، در محل خود قرار گرفت و کنسرتش را با قطعه «سردر» آغاز کرد. هماهنگی موزیک و نورپردازی در اجرای این قطعه فوق العاده بود.

با وجود اینکه صادقی مانند همیشه در یک نقطه از استیج ساکن بود و تحرکی نداشت، اما به وسیله صدا و لحنش طرفدارانش را هیجان زده می کرد و باعث می شد که آن ها هیچ کمبودی را در تجربه یک شب جذاب با خواننده محبوبشان احساس نکنند.

رضا صادقی پس از اجرای قطعه نخست با هوادارانش سلام و احوالپرسی کرد.  

وی در خصوص جشنواره موسیقی فجر گفت: ممنون از مسئولان جشنواره موسیقی که این دورهمی خوب را برای ما تدارک دیدند. امیدوارم دوستداران هنر موسیقی از این جشنواره و اجرای من و همکارانم لذت ببرند.

صادقی در ادامه بیان کرد: در همین ابتدا یادی می کنم از استادم ناصر عبد اللهی، بابک بیات، مرتضی پاشایی.

قطعه دوم کنسرت مرد مشکی پوش «فراموش» نام داشت. پس از اجرای آن صادقی از بهنام ابطحی رهبر ارکستر خود تشکر کرد و پیروزی امروز تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر را تبریک گفت.

قطعه بعدی کنسرت صادقی «یادگاری» از آلبوم «فقط گوش کن» نام داشت که با ریتم جذاب و جو بی نظیر سالن همراه بود.

در این بخش از کنسرت صادقی از مسعود نوروزی نوازنده اش خواست که بهترین اجرایش را برای قطعه بعدی داشته باشد. در این لحظه سالن تاریک شد و تنها نوروزی و ویالنی که می‌نواخت با نور پردازی مشخص بودند. این قطعه حسی که پس از چند قطعه ریتمیک و با نورپردازی متفاوت گروه مشکی پوشان اجرا شد، «وقتی تو نیستی» نام داشت.

قطعه بعدی صاحب آلبوم «دیگه مشکی نمی‌پوشم»،  «می‌خوامت» نام داشت که با دست زدن حضار همراه بود. صادقی نیز با لحن و صدایش سعی در تهییج هواداران داشت.

پس از این قطعه صادقی از خبرنگاران حاضر در کنسرت تشکر کرد و گفت: بدون شک جایگاه امروز من در موسیقی بدون کمک خبرنگاران ممکن نبود. از حضورشان در کنسرت امروز قدردانی می‌کنم و از آنها می خواهم که سعی کنند با اطلاع رسانی گروه ما را برای یافتن مادر کودکی که گم شده است، یاری کنند. رضا صادقی در تلاش است خانواده کودکی که گم شده است را پیدا کند. در این لحظه صادقی از دخترش هم یادی کرد و به تمجید از تمامی بانوان ایرانی پرداخت.

«بانوی من» قطعه دیگری از خواننده پاپ ایران بود که با همخوانی گیتاریست اجرا شد. سپس نوبت به اجرای آهنگ شاد بندر عباسی صادقی یعنی «باران دانه دانه» رسید.

در این قسمت تمرین دست زنی با شیوه اهالی جنوب کشور با آموزش رضا صادقی انجام شد. کاری که پیش از این هم در کنسرت های او انجام شده بود. جو سالن در این لحظه بی نظیر بود.

پس از آن صادقی از همه هوادارانش خواست در هر شرایطی بخندند و سپس قطعه بخند را اجرا کرد. «تو با منی» با همراهی همه جانبه هواداران صادقی بلافاصله پس از قطعه بخند اجرا شد.

در این بخش از کنسرت، صادقی از فاضل پیش و بهنام ابطحی به دلیل کمک هایشان در اجرای کنسرت هایش تشکر کرد.

«مشکی رنگ عشقه»، «عاشقتم» ( همراه با نور گوشی هواداران)، «وایسا دنیا» به شکل تلفیقی با قطعه «کفش آهنی» اجرا شد.

در بخش دیگری از کنسرت، رضا صادقی وعده آلبومش را داد که قرار است در اسفند ماه و با عنوان «یعنی درد» منتشر شود.

باز هم در اینجا رضا صادقی از خبرنگاران و ارسطو میرزایی نوازنده هنرمندش تشکر کرد.

قطعه «شونه به شونه» با ریتمی جذاب و نوازندگی و تنبک زنی بی نظیر اجرا شد که جان دوباره ای به سالن داد.

«دوست دارم خدا» حسن ختام کنسرت دی ماه رضا صادقی بود. کنسرتی که بدون شک، شبی به یاد ماندنی در جشنواره موسیقی فجر سی و دوم را برای اهالی موسیقی رقم زد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.