سرمربی ایرانجوان؛

شکست ایرانجوان نتیجه اشتباهات داور بود

سرمربی ایرانجوان اشتباهات داوری را عامل شکست تیمش در بازی روز گذشته عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، از هفته نوزدهم لیگ دسته یک، روز گذشته ایرانجوان در کرمان به مصاف مس رفت که با یک گل از این تیم کرمانی شکست خورد. آما آنچه خیلی در این بازی به چشم آمد اشتباهات داوری به ضرر ایرانجوان  بود.

سعید مفتخر در مورد این بازی و داوری آن گفت: در نیمه اول تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشت و بچه‌ها توانستند برنامه‌های ما را در زمین پیدا کنند اما داور مسابقه در یک صحنه نقطه پنالتی را به‌نفع ما نشان نداد. در صورتی که کاملا آن صحنه پنالتی بود و بازیکن خطاکننده باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد. اگر این اتفاق رخ می‌داد روند بازی به سود ما تغییر می‌کرد. 

وی افزود: در نیمه دوم باز هم فشار خوبی روی دروازه حریف آوردیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. متاسفانه در این نیمه هم پس از این‌که داور یک خطا برای حریف گرفت، قبل از این‌که سوت را بزند بازیکن حریف بازی را شروع کرده و توپ را وارد دروازه ما کرد. داور هم با مکثی کوتاه این گل را پذیرفت و این در حالی بود که داور در آن صحنه داشت با بازیکن ما حرف می‌زد. 

سرمربی ایرانجوان تاکید کرد: بعد از این گل باز هم به سمت دروازه حریف حمله‌ور شدیم ولی نتوانستیم گل تساوی را بزنیم. به هر حال این تصمیم عجیب داور روند بازی را تغییر داد و باعث شد بازیکنان من تمرکز خود را از دست بدهند. تیمی مثل ما که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و باید با اتوبوس به شهرمان برگردیم، از نظر روحی خیلی به مشکل بر می‌خورد. 

مفتخر گفت: این بدین معنی است که ما باید علاوه بر ریکاوری بدنی، ریکاوری روحی هم داشته باشیم. امیدوارم که داوران از اشتباهات خود بکاهند.

وی در ادامه در مورد صادر شدن کارت بازیکن جدیدشان یادآور شد: کارت حسین موجی به‌دلیل بدهی صادر نشد ولی کارت دو بازیکن دیگرمان خوشبختانه برای این بازی صادر شد و توانستیم از آنها استفاده کنیم. البته قرار است در هفته آینده دو بازیکن دیگر هم به خدمت بگیریم تا نقطه ضعف‌های خود را پوشش دهیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: من چهار بازی بسیار سخت را در پیش داریم. ما باید بهتر از دو بازی گذشته‌ کار کنیم و روند رو به رشد خود را ادامه بدهیم. امیدوارم طی این هفته در تمرینات نقاط ضعف تیم را برطرف کنم. در پایان جای داره از تمام هواداران ایرانجوان تشکر کنم که این همه برای تشویق تیم محبوبشان با اتوبوس آمده بودند. ما واقعا شرمنده آنها هستیم و امیدوارم در بازی آینده آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.