کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کرد

مرتضی مهرزاد به عنوان یکی از ورزشکاران تماشایی معرفی شد

در پی اعلام وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک، مرتضی مهرزاد، ملی پوش تیم والیبال نشسته، به عنوان یکی از 230 ورزشکار تماشایی معرفی شد.

مرتضی مهرزاد به عنوان یکی از ورزشکاران تماشایی معرفی شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک از روز دوشنبه، 9 ژانویه، اقدام به معرفی ورزشکاران شاخصی از 22 رشته ی پارالمپیک تابستانی نموده است.

این اقدام با عنوان " ورزشکاران تماشایی" آغاز شده  و در طی این مدت 230 ورزشکاری که از سال 2017 تا بازی های پارالمپیک 2020 توکیو، می توانند خبر ساز باشند به عموم مردم معرفی می شوند.

برخی از این ورزشکاران، جوانانی هستند که تا بازی های پارالمپیک 2020 پیشرفت خواهند کرد و استعدادهای آنها شکوفا می شود، و تعدادی نیز از افرادی هستند که پیش از این مدال آور و افتخار آفرین بوده اند.

امروز، شنبه، 14 ژانویه نیز به دو رشته گلبال و والیبال نشسته اختصاص داشت و در رشته ی والیبال نشسته 8 ورزشکار از کشورهای بوسنی، مصر، برزیل (دو ورزشکار)، آمریکا، چین، هلند و ایران معرفی شدند که مرتضی مهرزاد، بلند قامت ترین بازیکن والیبال نشسته حاضر در پارالمپیک ریو 2016 نیز در زمره ی این هشت ورزشکار تماشایی معرفی شده است.

مرتضی مهرزاد توانست در اولین حضور پارالمپیکی خود عملکردی تماشایی را به نمایش بگذارد و مورد توجه قرار گیرد.

پیش از این نیز زهرا نعمتی در رشته ی تیر و کمان و بهزاد زاد علی اصغر در رشته ی فوتبال پنج نفره، در زمره ی این ورزشکاران تماشایی معرفی شده اند.

اعلام اسامی این ورزشکاران تا 19 ژانویه ادامه دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.