زادمهر: بخش حقوقی پرسپولیس پیگیر رفع مشکلات مالیاتی باشگاه است

عضوء هیئت مدیره باشگاه پرسولیس گفت: با توجه به مشکلات مالیاتی باشگاه پرسولیس به طور قطع بخش حقوقی باشگاه به دنبال رفع موانع مالیاتی خواهد بود.

زادمهر: بخش حقوقی پی گیر رفع مشکلات مالیاتی باشگاه استمحمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره نشست هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: به طور قطع نشست خوبی برگزار و مسائل زیادی هم در راستای اهداف باشگاه مطرح شد. در این نشست 4 ساعته برنامه ریزی برای روند هر چه بهتر آینده باشگاه پرسپولیس مطرح شد. قرار بر این بوده که موانع را بر داشته و مشکلات را کم کنیم.

وی در ادامه افزود: برخی مشکلات باشگاه از طریق قانون حل می شود و باید دستگاه های دیگر نیز باید به ما کمک کنند تا دغدغه های باشگاه حل شود.

زاد مهر درباره مشکل مالیاتی باشگاه پرسپولیس گفت: این مشکلات از قبل در باشگاه بوده و در حال حاضر هم هست و در آینده نیز دامن باشگاه را می گیرد البته بخش حقوقی باشگاه درصدد حل مشکلات پرسپولیس و پرداخت مطالبات و بدهی ها هست که به طور جدی پی گیری می شود.

عضوء هیئت مدیره پرسپولیس با اشاره به جذب مهاجم آسیایی در تیم گفت: البته باید دید که برانکو سرمربی پرسپولیس خواستار حضور این مهاجم است یا خیر در صورت این که خواستار جذب وی باشد اقدام می کنیم و خواسته های برانکو را عملی می کنیم.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که این نشست ها باعث حل مشکلات باشگاه پرطرفدار پرسپولیس شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار