رئیس پلیس فتا البرز خبر داد:

مزاحم و تهدید کننده سایبری هنرپیشه معروف دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان البرز از کشف پرونده مزاحمت و هتک حیثیت یکی از بازیگران مشهور سینما خبر داد.

مزاحم و تهدید کننده سایبری هنرپیشه معروف دستگیر شدبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ اقبالی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از بازیگران خانم مشهور سینما و برادرش  مبنی بر اینکه یکی از طرفداران وی که در شبکه‌های اجتماعی صفحات مربوط به این بازیگر سینما را دنبال می‌کرد از وی خواستگاری و پس از شنیدن جواب رد اقدام به توهین و تهدید به قتل و اسید پاشی کرده و آرامش و آسایش را از زندگی شاکی و خانواده اش سلب نموده است.
 
وی با بیان اینکه مراتب با دستور قضایی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: با استفاده از برخی اقدامات پلیسی کارشناسان این پلیس فردی مذکر به هویت معلوم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در یکی از مناطق غربی شهر کرج دستگیر و به این پلیس منتقل گردید .
 
این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات انجام شده متهم به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت که قصد ازدواج با این بازیگر را داشته که پس از شنیدن جواب رد دست به اقدامات ذکر شده کرده و از اقدامات خود اظهار پشیمانی نمود. متهم طی گزارشی به همراه پرونده به دادسرا ناحیه اعزام گردید.
 
سرهنگ اقبالی با بیان اینکه چهره‌های هنری و ورزشی باید فعالیت خود در فضای مجازی را محدود و حساب شده بکنند، گفت: متاسفانه شاهد سوء‌استفاده از نام و چهره‌های هنری و ورزشی در شبکه‌های اجتماعی هستیم که تحت نام و عناوین این عزیزان از دیگر کاربران اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند. 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.