قم؛

نخستین دوره لیگ برتر کونگ فوی استان قم آغاز شد

دبیر هیئت کونگ فوی استان قم گفت: نخستین دوره لیگ برتر کونگ فوی استان قم آغاز شد و در پایان مسابقه نخستین هفته، باشگاه نارنج در صدر قرار گرفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛کریمی گفت: نخستین دوره لیگ برتر کونگ فو گرات سان استان قم با برگزاری دیدارهای هفته اول این مسابقات به میزبانی شهرک پردیسان قم آغاز شد و تیم کونگ فوی نارنج در صدر جدول قرار گرفت.
 
وی افزود: در مسابقات این هفته تیم کونگ فوی نارنج با کسب ۹ پیروزی و تحمل ۷ شکست در صدر قرار گرفت و تیم حضرت زینب(س) با ۸ پیروزی و ۸ شکست و ۲ مورد ناک اوت در جایگاه دوم قرار گرفت.
 
دبیر هیئت کونگ فوی استان قم گفت: در رده سوم جدول این مسابقات در پایان هفته اول باشگاه امام حسین (ع) قرار گرفت و با ۸ پیروزی و ۸ شکست در رده سوم قرار گرفت و باشگاه امام صادق (ع) با ۷ پیروزی و ۹ شکست چهارم شد.
 
کریمی بیان داشت:  موسوی مربی تیم امام صادق(ع) به عنوان مربی اخلاق هفته و  سراجی از تیم کونگ فوی امام صادق (ع) به عنوان فنی‌ترین فایتر مسابقات این هفته انتخاب شد و شاهرخی از باشگاه حضرت زینب (س) به عنوان فایتر اخلاق برگزیده شد.
 
وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات لیگ کونگ فو در سبک گرات سان در استان قم بی سابقه است و سبک گرات سان به عنوان فعال‌ترین سبک در رشته کونگ فو در استان قم، بیشترین جمعیت کونگ فو کار در استان را در خود جای داده است.
 
دبیر هیئت کونگ فوی استان قم تصریح کرد: کونگ فوی استان قم می‌تواند در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد و تلاش مجموعه هیئت کونگ فوی استان بر پیشرفت این رشته در تمامی سبک‌ها به صورت یکپارچه است و امروز در هر ۲ بخش مردان و زنان حرف‌های خوبی در سطح کشور برای گفتن داریم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار