تکذیب خبر تعطیلی کتابخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مشاور منابع معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر تعطیلی کتابخانه مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تکذیب کرد.

تکذیب خبر تعطیلی کتابخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مشاور منابع  معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  خبر تعطیلی کتابخانه مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تکذیب کرد.

نیکنام حسین پور در این باره اظهار داشت: خبر منتشر شده با موضوع تعطیلی کتابخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتقال کتاب های چاپ سنگی به انباری خارج از شهر صحت ندارد.
 
وی توضیح داد: به دلیل استهلاک و فرسودگی تاسیسات زیربنایی کتابخانه مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و احتمال وارد شدن خسارت به کتاب ها تصمیم به بازسازی و نوسازی تاسیسات زیربنایی کتابخانه گرفته شد.
 
حسین پور ادامه داد: همچنین مقرر شد که پس از بازسازی تاسیسات،نسبت به بهبود محیط کتابخانه و به روز رسانی قفسه ها و سایر ملزومات آن اقدام شود.
 
مشاور منابع معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره انتقال کتاب ها گفت: برای بازسازی وتعمیرات نیاز به انتقال کتابها بود که بعد از بررسی و بازدید از چند انبار از جمله انبارهای موسسه نمایشگاه های فرهنگی و اداره پست،  تصمیم گرفته شد کتاب ها به انبار شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران در شریف آباد منتقل شود.
 
وی همچنین توضیح داد: البته تمامی کتاب های چاپ سنگی و نفیس به صور جداگانه در محلی در ساختمان وزارتخانه نگهداری می شود و این کتاب ها انتقال داده نشده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار