فرمانده ناجا مطرح کرد

ایران سردمدار مقابله با تروریسم و مواد مخدر در دنیا است

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تبادل دانش و تجربه پلیسی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و آلمان، پیشنهاد استقرار افسران رابط پلیس را در دو کشور ایران و آلمان مطرح کرد.

ایران سردمدار مقابله با تروریسم و مواد مخدر در دنیا استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری در دیدار با رئیس پلیس فدرال آلمان و هیأت همراه اظهار کرد: امیدوارم این دیدار و نشست در راستای تداوم تعاملات پلیس جمهوری اسلامی ایران و آلمان باشد.

وی با بیان اینکه پلیس ایران از تجربه و دانش مطلوبی برخوردار است، افزود: آماده انتقال تجربیات و دانش پلیسی خود به سایر کشورهای دوست از جمله آلمان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: پلیس حافظ امنیت مردم و جامعه است و تعاملات منطقه ای و فرا منطقه ای می تواند در تقویت این امنیت موثر واقع شود.

وی اشاره کرد: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک پلیس پیشرفته در دنیا مطرح است و این مهم را مرهون هدایت های مقام معظم رهبری و مجاهدت و تلاش های همکارانم در سراسر کشور هستیم. پلیس جمهوری اسلامی ایران در برخورد با جرایم به ویژه جرایم سازمان یافته عزم و اراده ویژه ای دارد.

سردار اشتری اشاره کرد: دو کشور ایران و آلمان ظرفیت و قابلیت مطلوبی در برخورد با جرایم دارد و باید با تداوم تعاملات و انتقال تجربیات در برخورد با جرایم موفق تر از گذشته عمل کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده با تمام توان و تجهیزات در راستای مقابله با باندهای توزیع و تولید مواد مخدر اقدام کرده و نشانگر این ادعا نیز تقدیم شهدای بسیاری در عرصه مقابله با مواد مخدر است.

این مقام ارشد انتظامی، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران سردمدار مقابله با تروریسم و مواد مخدر است و همه کشورهای دنیا از تلاش های جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با تروریسم و مواد مخدر منتفع می شوند.

اشتری در ادامه با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری به نیروهای پلیس تکریم شهروندان با اقلیت ها و مذاهب گوناگون است، افزود: پلیس اخلاق مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است و اعتماد خوبی از سوی مردم به نیروی انتظامی وجود دارد، همواره فرماندهان، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی مورد احترام مردم هستند. تلاش نیروی انتظامی توسعه و تقویت امنیت و آسایش مردم است.

وی همچنین پیشنهاد استقرار افسران رابط پلیس در دو کشور ایران و آلمان را مطرح کرد و گفت: این مهم نیز در تقویت همکاری و تعاملات پلیسی ایران و آلمان موثر خواهد بود.

سردار اشتری ضمن اعلام آمادگی برای انتقال دانش و تجربه پلیس ایران به آلمان گفت: ما نیز از دریافت تجربیات و دانش پلیس آلمان استقبال می کنیم و آماده ایم با برگزاری دوره های آموزشی ، کارآگاه های تخصصی و ... همکاری های دو جانبه را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار