سمنان؛

افتتاح رادیو نما صدای مرکز سمنان

به منظور افزایش اطلاعات و جلب رضایت‌مندی مخاطبان صدا و سیمای مرکز سمنان رادیو نما (رادیو تصویری) صدای مرکز سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ در این مراسم که با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان و تعدادی از معاونان و مدیران مرکز انجام شد آیت الله شاهچراغی از عملکرد این رسانه و برنامه‌های متنوع و اثر بخش صدا و سیمای مرکز سمنان ابراز رضایت کرد.

معاون صدای مرکز سمنان نیز در این آیین با بیان اینکه رادیو تصویری سمنان مکمل برنامه‌های شنیداری در این استان است گفت: این رادیو در راستای اطلاع رسانی به مخاطبان از زمان و موضع پخش برنامه‌ها راه‌اندازی شده است .

عبدالرضا دهرویه افزود: برنامه‌های رادیو نمای سمنان همزمان با پخش از صدای مرکز سمنان به‌طور 24 ساعته پخش می‌شوند.

وی یادآور شد: از این پس مخاطبان می‌توانند با تنظیم مجدد گیرنده‌های دیجیتال خود برنامه‌های رادیو نمای سمنان را دریافت کنند.

دهرویه با بیان اینکه رادیو نما از فناوری‌های نوین رسانه‌ای است خاطرنشان کرد: قدمت این نوع از رسانه‌های رادیویی در جهان به کمتر از دو سال می‌رسد و از این فناوری در حال حاضر در 4 شبکه سراسری رادیویی و تعدادی از شبکه‌های استانی صدا استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار