گیلان؛

افشاي راز كشف جسد زن 56 ساله در پسيخان

راز كشف جسد زن 56 ساله در رودخانه پسيخان شهرستان رشت با تلاش كارآگاهان آگاهي برملا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛ سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه در تشريح اين خبر گفت: در پي كشف جسد زني56 ساله در چهارم آذرماه سالجاري كارآگاهان آگاهي با بررسي هاي شبانه روزي سه مظنون را در اين خصوص دستگير كردند.
معاون اجتماعي پليس گيلان با بيان اينكه پس از تحقيقات كارآگاهان از سه متهم دستگير شده، 2تن از مظنونان آزاد و نفر سوم كه شواهدي بيشتري از وي در دست داشتن در قتل بدست آمد، مورد بازجويي تخصصي كارآگاهان قرار گرفت، افزود: مردي 37 ساله كه اهل و ساكن شهرستان رودسر مي باشد در ابتدا منكر بزه انتسابي شده ولي با توجه به مدارك و مستندات جمع آوري شده توسط كارآگاهان به قتل اين زن 56 ساله با همدستي فردي ديگر اعتراف كرد.
سرهنگ خيرخواه با اشاره به اينكه همدست 37 ساله متهم نيز در شهرستان سياهكل شناسايي و با اخذ نيابت قضايي در اين شهرستان دستگير شد، بيان داشت: قاتل 37 ساله در اعترافات خود عنوان داشته به واسطه آشنايي كه از قبل با مقتول داشته در ساعت پایانی شب به اتفاق همدستش با وي ملاقات كرده و پس از حركت به سمت رشت با توجه به اختلافات قبلي با وي درگير شده و پس كوبيدن مشت به پيشاني مقتول با چاقويي كه دركنار درب خودرو بوده، وي را به قتل رسانده است.
اين مقام انتظامي با اعلام اينكه متهمان در چهارم آذرماه مقتول را در رودخانه پسيخان رها و با خودروي وي گريخته بودند، اظهار داشت: همدست قاتل نيز با تاييد اعترافات قاتل اعلام كرده كه خودروي مقتول را پس از آتش زدن در ییلاقات پیرکوه شهرستان سیاهکل رها كرده است.
معاون اجتماعي پليس گيلان با اعلام اينكه جستجوي پليس جهت كشف خودروي مقتول ادامه دارد، از اصحاب رسانه خواست،جهت بررسي و اطلاع از صحت و سقم اخبار انتظامي با شماره 2182156 مركز اطلاع رساني پليس گيلان تماس يا به كانال اطلاع رسانيpolicegilan@مراجعه نمايند.
اين مقام انتظامي در پايان با غير معتبر خواندن بعضي از اخباري كه توسط رسانه هاي گروهي انتشار مي يابد، افزود:اخباري كه از كانال پليس يا مركز اطلاع رساني پليس گيلان منتشر مي شود معتبر و قابل استناد مي باشد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.