مشهد؛

برگزاری کارگاههای زندگی پایدار در شهرستان قوچان

رییس بهزیستی قوچان از برگزاری کارگاههای زندگی پایدار در 4 مرحله سبک زندگی زناشویی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر نیک افشار گفت : در سه ماهه سوم سال جاری بالغ بر 700 نفر از شهروندان قوچان شیوه های زندگی ارزش پایدار آموزش دیدند.

وی با اشاره به اینکه کارگاهها در 4 مرحله سبک زندگی زناشویی معرفی شد افزود : سبک زندگی ذهنی که سبکی بسیار ناپایدار در زندگی است که در این شیوه احساسات و افکار ارباب یک زندگی است.

رییس بهزیستی قوچان با بیان اینکه سبک زندگی واقعیت در این شیوه زندگی پایداری بالایی دارد ولی رضایتمند ی پایین است اظهار کرد : سبک زوجین بر اساس قواعد و قوانین زندگی می کنند که در سبک زندگی ارزش یک روش بسیار پایدار و رضایتمند بالایی دارد که در این شیوه زندگی ارزشها ملاک عمل زن و شوهر و فرزندان است.

ناصر نیک افشار با بیان اینکه تکنیکهای آموزشی در این سبک شفقت ، قدردانی و تعهد می باشد تصریح کرد : مرحله چهارم سبک زندگی معنوی می باشد که عالی ترین ، پایدار ترین و رضایتمند ترین ارزش معنوی انسانها آرامش بسیار عمیقی را در زندگی درک می کنند.

وی با یادآوری اینکه در این کارگاهها اعضا با اصول در روشهای زندگی کردن بر پایه ارزشها و معنویت به صورت کاربردی و عملیاتی آشنا شده اند عنوان کرد : این کارگاهها از استقبال بسیار خوبی جهت ادامه کارگاهها انجام شده است که در سه ماهه چهارم تکنیکهای پر کاربرد این شیوهها آموزش داده خواهد شد .

رییس بهزیستی قوچان افزود : بالغ بر 90 درصد از افراد شرکت کننده در این کارگاهها تحصیلات آنها کارشناسی به بالا می باشد.

انتهای پیام//ح.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.