اختصاص صندلی‌های ویژه بانوان در پروازهای یک شرکت هواپیمایی هند

یک شرکت هواپیمایی هند برای حفظ امنیت بانوان صندلی‌های ویژه‌ای را به آنها اختصاص داد.

تعریف صندلی‌های ویژه بانوان در پروازهای یک شرکت‌هواپیمایی هندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، یک شرکت‌ هواپیمایی هند به نام «ایر ایندیا» پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مورد آزار قرار گرفتن بانوان در پروازهای این شرکت، اعلام کرد صندلی‌های ویژه‌ای را در هواپیماهای خود به بانوان اختصاص خواهد داد.

حتی دستبند‌های پلاستیکی نیز برای کنترل مسافران دردسرساز در اختیار خدمه هواپیما قرار می‌گیرد.

طبق اعلام این شرکت، از 18 ژانویه 6 صندلی ویژه در اختیار مسافران خانم قرار خواهد گرفت و هیچ هزینه‌ اضافه‌ای به این صندلی‌ها تعلق نمی‌گیرد.

یکی از مسئولان این شرکت‌ هواپیمایی در این خصوص اعلام کرد: «ما موظف هستیم امنیت خانم‌هایی که به تنهایی سفر می‌کنند را تامین کنیم».

با اینکه برخی از مردم این اقدام شرکت هواپیمایی "ایر ایندیا" را تحسین کردند، دیگران آن را یک رویکرد اشتباه می‌دانند. برخی معتقدند این اقدام به تبعیض جنسیتی دامن می‌زند.

ایر ایندیا یکی از شرکت‌های هواپیمایی پرحاشیه هند به شمار می‌رود. این شرکت در سال 2009، 9 مهماندار را به دلیل وزن بالایشان اخراج کرد. همچنین این شرکت در سال 2004 اعلام کرد مهمانداران نباید هیچ‌گونه آکنه، خراشیدگی یا زخمی بر صورت خود داشته باشند. این اقدامات انتقادات شدیدی را از این شرکت در پی داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار