همدان؛

«موطلا» در همدان به روی صحنه می‌رود

از امروز نمایش موزیکال «موطلا» در همدان به روی صحنه می‌رود.

«موطلا» در همدان به روی صحنه می‌رودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نمایش موزیکال «موطلا» از ٢٧ دی تا ١٠ بهمن ماه در همدان به روی صحنه می رود  سرپرست گروه نمایش «تابش» اظهار کرد: نمایش موزیکال «موطلا» از ٢٧ دی تا ١٠ بهمن ماه از ساعت ١٨ در تالار فجر همدان اجرا می‌شود.

بهنام میرزایی با بیان اینکه نمایشنامه «موطلا» منتخب نخستین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی «تدبیر قلم» است، گفت: این نمایش در چهارمین جشنواره منطقه‌ای زاگرس مقام‌های نخست نویسندگی، کارگردانی و طراحی صحنه را کسب کرده و تمام بازیگران آن مقام‌های اول و دوم این جشنواره را از آن خود کردند.

سرپرست گروه نمایشی «تابش» افزود: این کار از بین ١٩ نمایش این جشنواره، ضمن کسب مقام نخست، به چهارمین جشنواره بین‌المللی امید آفرین نیز معرفی شد.

وی ادامه داد: نمایش «موطلا» آذر ماه سال گذشته به عنوان تنها نماینده استان همدان در چهارمین جشنواره بین‌المللی امیدآفرین که در اصفهان برگزار شد، شرکت کرده و به همراه سایر نمایش‌های منتخب جشنواره‌های مناطق مختلف کشور و همچنین نمایش‌هایی از کشورهای آلمان، بلژیک، هلند، ارمنستان و... برای عموم اجرا شد.

میرزایی در خصوص قصه این نمایش نیز گفت: «موطلا» داستان دختربچه‌ای است که با پاهای معلول پشت پنجره ایستاده و به بازی بچه‌های کوچه که در حال ساختن آدم برفی هستند، نگاه می‌کند و به همراه آنان آواز می‌خواند، اما بعد دلش می‌گیرد و غصه‌دار می‌شود.

وی گفت: در این نمایش صالحه اسدی (عروسک خانم حنا)، سمیرا غفاری (عروسک کمند گیسو)، سید مهرداد حسینی(عروسک کوکی)، نیما میرزایی (عروسک غاز)، بهنام میرزایی(عروسک پارچه‌ای) است و هنرمند نوجوان فاطمه محمدی در نقش موطلا و صدای مادر (منیره صحبتی) ایفای نقش می‌کنند.

سرپرست گروه نمایشی «تابش» ضمن معرفی عوامل این کار اظهار کرد: در این نمایش سید مهرداد کاوسی حسینی و یاسر پاشایی(دستیاران)، حمید امامی(آهنگساز)، نرگس سوری(طراح صحنه)، مهناز کرمی(طراح لباس)، سعید متعبد( مدیر صحنه)، ثنا میرزایی(منشی صحنه)، ساسان سوری و مهدی درسنگی(اجرای نور و صدا)، احسان آزادجو(طراح پوستر و بروشور) و میلاد سلوکی(مدیر سالن) همکاری دارند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.