توجه به راهبردهای آیین‌نامه‌های آموزشی در دستور کار دانشگاه فرهنگیان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از توجه به سیاست‌ها و راهبردهای آیین‌نامه‌های آموزشی و بهسازی نیروی انسانی امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

توجه به راهبردهای آیین‌نامه‌های آموزشی در دستور کار دانشگاه فرهنگیان
عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری دوره بالندگی حرفه ای برای اعضای کمیسیون موارد خاص و شورای انضباطی خبر داد و گفت: این دوره با هدف آموزش و بهسازی نیروی انسانی معاونت دانشجویی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره از 28 تا 30 دی ماه در استان هرمزگان صورت می‌گیرد، ادامه داد: در این برنامه معاونان توسعه منابع و امور دانشجویی و کارشناس مسئولان این حوزه از سراسر کشور حضور دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: در این دوره کارگاه‌های آشنایی با آیین نامه آموزشی، راهکارها و سیاست های راهبردی بررسی موارد خاص و همچنین آشنایی با شیوه نامه های انضباطی در دستور کار است.

قنبری بیان کرد: علاوه بر این کارگاه‌ها، میزگرد تخصصی با موضوعات دانشگاه اسلامی، سبک زندگی دانشجویی و بایدها و نبایدهای زندگی اجتماعی، الزامات و چالش ها، تربیت دینی جوانان و همچنین نشست تخصصی سراهای مطلوب دانشجویی برگزار می شود.

وی یادآور شد: این دوره ها به تسهیل شرایط دانشجومعلمان برای ادامه تحصیل کمک کننده بوده و چنانچه دانشجویی به دلایل مشکلات خاص قادر به تحصیل نباشد، با توجه به دوره های بالندگی و آیین نامه های کمیسیون موارد خاص راهگشا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار