هفته بیستم سری آ

تورینو 2 - میلان 2/بازگشت روسونری تکمیل نشد

از هفته بیستم رقابت های سری آ، دو تیم تورینو و میلان در ورزشگاه المپیکوی تورین به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،از هفته بیستم رقابت های سری آ، دو تیم تورینو و میلان در ورزشگاه المپیکوی تورین به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دقیقه 21  تورینو به گل اول رسید.حرکت بازیکنان تورینو از سمت راست و پاس عرضی به پشت محوطه جریمه با ضربه لیائیچ همراه شد که توپ داخل محوطه جریمه با دخالت به موقع و خوب بلوتی تغییر مسیر داد و درون دروازه میلان قرار گرفت.

روسونری خیلی زود گل دوم را هم دریافت کرد تا کار برای شاگردان مونتلا سخت شود؛ دقیقه 26 این بار در شلوغی محوطه جریمه، توپی که دوناروما نتوانست به خوبی جمع کند، با ضربه یاگو فالکه و دخالت بناسی با پشت پا وارد دروازه شد تا مشابه گل اول رقم بخورد و کاری از رومانیولی هم روی خط برنیامد.

دقیقه 32 خطای بازیکنان میلان داخل محوطه یک پنالتی نصیب حریف کرد تا بازی روند بسیار سختی در پیش گیرد؛ لیائیچ پشت توپ قرار گرفت و شوت او به وسط دروازه را دوناروما برگشت داد تا فرصتی طلایی برای تورینو از دست برود.

دقیقه 55 میلان یکی از گلها را جبران کرد. برتولاچی، توپ دفع شده توسط دفاع را به گل تبدیل می کند تا امیدهای روسونری زنده شود.

پنج دقیقه بعد میلان از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.روی پالتا خطای پنالتی صورت گرفت. باکا پشت توپ قرار گرفت و گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 89 تالیاونتو داور مسابقه ، کارت زرد دوم را به رومانیولی مدافع جوان میلان نشان داد تا میلان 10 نفره شود.

در جدول سری آ ایتالیا میلان با 37 امتیاز پنجم و تورینو با 30 امتیاز هشتم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار