تقاضای دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 از شورا؛

پادگان جی را تعیین‌تکلیف کنید

دبیر دبیران شورایاری منطقه10گفت: از شورای شهر درخواست دارم تا پادگان جی را زودتر تعیین‌تکلیف کند، چرا که عقب‌نشینی پادگان جی می‌تواند منطقه 9 و 10 را از بار ترافیکی نجات دهد.

پادگان جی را تعیین‌تکلیف کنید

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رهایی دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 در سیصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به مشکلات منطقه 10 اظهار داشت: در این منطقه نوسازی بافت فرسوده با مشکل مواجه است.

وی افزود: منطقه 10 با کمبود سرانه فضای سبز مواجه است و به دلیل بالا بودن برخی از هزینه‌ها جهت عبور تأسیسات هم اکنون برخی از پروژه‌ها در مجموعه با اختلال مواجه است.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 با تأکید بر اینکه به دلیل محدودیت منابع آزادسازی زمین با مشکلاتی مواجه شده است، گفت: به همین دلیل امکان تحقق برنامه‌ها در این منطقه محقق نشده و باید در خصوص آن یک تصمیم‌گیری مناسب صورت بگیرد.

رهایی با بیان اینکه منابع مالی را باید به مقیاس محلات و به صورت محلی منطقه‌ای تبدیل کنیم، تصریح کرد: به دلیل اختصاص نیافتن بودجه عمرانی طرح یادگار امام(ره) رها شده و مشکلاتی را برای ساکنان منطقه 10 بوجود آورده است.

وی به نبود زمین ورزشی و فضای سبز اشاره کرد و گفت: در برخی از مناطق حتی یک چمن مصنوعی هم احداث نشده به همین دلیل درخواست داریم در راستای احداث مجموعه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در منطقه 10 اقداماتی صورت گیرد.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 با بیان اینکه در محله کارون جنوبی با کمبود شدید فضای سبز مواجه هستیم، یادآور شد: باید تسهیلات رفاهی برای استفاده از مقیاس‌های مکانی این منطقه فراهم شود چرا که امروزه تحمل بار ترافیکی در محله حیدریان برای شهروندان این منطقه بسیار دشوار شده است.

رهایی با تأکید بر اینکه در برخی از محلات این منطقه پارکینگ وجود ندارد، افزود: این موضوع بدون شک مشکلاتی را برای اهالی منطقه بوجود آورده که باید در راستای رفع آن اقداماتی انجام داد.

وی اضافه کرد: امروزه رونق کسب و کار در منطقه 10 بسیار کاهش یافته و عدم نظارت بر بازار میوه و تره‌بار منطقه باعث بوجود آمدن برخی از مشکلات شده است.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 با تأکید بر اینکه منطقه 10 دچار فقر فضای سبز است، گفت: تقاضا دارم هر چه سریعتر در خصوص پادگان جی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد چرا که عقب‌نشینی این پادگان می‌تواند این منطقه را از بار ترافیکی نجات دهد.

رهایی ادامه داد: برای کاهش بار ترافیکی در این منطقه هزار پلاک تملک شده و 130 پلاک دیگر باقی مانده که اگر آن‌ها را هم تملک کنیم، می‌توانیم خیابان رنجبر را به قزوین متصل کنیم.

وی با بیان اینکه 10 سال از احداث اتوبان یادگار امام(ره) می‌گذرد، تصریح کرد: هنوز انتهای اتوبان یادگار امام(ره) در این منطقه بلاتکلیف مانده به همین منظور باید در خصوص تعیین و تکلیف این موضوع نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 10 با تأکید بر اینکه نبود بودجه و نقدینگی منطقه 10 را محروم نگه داشته است، گفت: این موضوع باعث شده اهالی با مشکلات زیادی مواجه شوند و این منطقه هیچ برخورداری برای ساکنان نداشته باشد.

رهایی افزود: تقاضا دارم شورای شهر یک نگاه ویژه و مضاعف به منطقه 10 داشته باشد تا بتوانیم برخی از مشکلات موجود در منطقه را حل و فصل کنیم.

وی گفت: نبود پارکینگ برای دادسرای ناحیه 10 مشکلات زیادی را برای اهالی منطقه به وجود آورده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار