بدنبال ادامه خشونت‌ها بین باندهای تبهکار قاچاق مواد مخدر؛

6 جسد قطعه قطعه شده در ایالت گررو مکزیک کشف شد

مقامات مکزیک از کشف 10 جسد در ایالت گررو این کشور خبر داد و اعلام کرد از این تعداد اجساد، 6 جسد قطعه قطعه شده بودند.

6 جسد قطعه قطعه شده در ایالت گررو مکزیک کشف شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات مکزیک روز دوشنبه از کشف 10 جسد در ایالت گررو، در جنوب این کشور که گرفتار خشونت‌های شدید بین باندهای تبهکار قاچاق مواد مخدر است، خبر دادند.

روبرتو آلوارس، یکی از مسئولان ایالت گررو گفت شش جسد قطعه قطعه شده در شهر چیلپانسینگو، مرکز این ایالت، کشف شده است.

وی افزود چهار جسد دیگر نیز در دو نقطه مختلف شهر در 324 کیلومتری جنوب مکزیکوسیتی، پایتخت مکزیک، پیدا شده‌اند.

این مسئول گفت نیروهای پلیس یک خودروی شاسی بلند فورد اکو اسپرت را کشف کردند که شش جسد قطعه قطعه شده در داخل این خودرو و همچنین در داخل کیسه‌های پلاستیکی سیاه رنگ روی سقف آن پیدا شد.

وی افزود چهار جسد دیگر نیز در اطراف یک بزرگراه و در داخل یک خانه کشف شده است.

ایالت گررو بزرگترین تولیدکننده خشخاش و ماریجوانا است که به آمریکا قاچاق می‌‎شود. خشونت‌ها بین باندهای تبهکار در این ایالت بسیار اتفاق می افتد. در همین ایالت بود که 43 دانشجو سپتامبر سال 2014 ناپدید شدند. این اتفاق جنجال بسیاری در مکزیک و خارج از این کشور به پا کرد.

براساس آمار رسمی، از سال 2006، که دولت مکزیک با باندهای تبهکار قاچاق مواد مخدر اعلام جنگ کرد، بیش از 170 هزار نفر در این کشور به قتل رسیده و بیش از 28 هزار تن نیز ناپدید شده اند. با این حال، مقامات مکزیک آمار، قطعی قربانیانی را که به طور مستقیم با جنایات سازمان یافته مرتبط است، مشخص نکرده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار