اصفهان؛

تاسیس شرکت تعاونی زنان سرپرست خانوار و معلولین روستای کامو وجوشقان

رییس اداره بهز یستی کاشان از تاسیس شرکت تعاونی زنان سرپرست خانوار و معلولین روستای کامو وجوشقان خبرداد.

مهدی جهادی، در گفتگو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: جلسه هماهنگی تشکیل و تاسیس این شرکت تعاونی با حضور رییس اداره‌های جهاد کشاورزی و جمعی از کارشناسان این اداره، مسوول سی بی آر شهرستان ،مسوول مجتمع های کامو جوشقان و تسهیل‌گران این دو روستا با هدف افزایش فعالیتهای بهزیستی به ویژه واحد توانبخشی مبتنی بر جامعه برگزارشد.
وی افزود: تشکیل شرکت زنان سرپرست خانوار و معلولین در روستای کامو و جوشقان فعالیت درراستای اشتغال پایدار و توانمند سازی این قشر از جامعه را تقویت و مضاعف میکند.
به‌گفته‌وی، با همکاری و هماهنگی دو واحد امور اجتماعی و CBR  و استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های خودیار معلولین و همیار زنان سرپرست خانوار ، می‌توان در جهت رفع معضل اشتغال و درآمدزایی برای زنان سرپرست خانوار و معلولین قدم‌های مثمر ثمری برداشت.
معاون مدیرکل و رییس اداره بهزیستی شهرستان کاشان با اشاره به رویکرد دولت در تقویت هماهنگی بین ارگانها واستفاده از خردجمعی و همکاری دستگاه‌های خدمت‌دهنده به اقشار آسیب پذیر ، اظهار داشت:برنامه ریزی، مشارکت عقل وخرد جمعی، بهره برداری مفید از امکانات مشترک بهزیستی، جهاد کشاورزی و کمیته امداد و صندوق مهر امام رضا، می‌تواند این شرکت تعاونی را تاسیس کندو ثمرات مفید آن در سطح جامعه فایده رساند.
جهادی،تصریح‌کرد:با تبادل نظر در جلسه هماهنگی تاسیس شرکت تعاونی مهیاشدن زمین این شرکت توسط اداره جهاد کشاورزی مقررشده‌است تا با استفاده از پتانسیل تشکل‌های معلولین و زنان سرپرست خانوار ، وام‌های موجود در صندوق جهاد سازندگی و با تاکید بر مقوله ایجاد اشتغال و خود اتکایی این قشر از جامعه ،این شرکت تعاونی روستایی تاسیس شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.