ارومیه؛

ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی اولویت نخست در شهرداری بوکان

فرماندار بوکان گفت: اجرای طرح جامع مدیریت پسماند و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی اولویت نخست شهردار جدید بوکان باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جمال خسروی در جلسه معارفه شهردار این شهر که با حضور مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای آذربایجان غربی در سالن اجتماعات فرمانداری بوکان برگزار شد، با تسلیت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: آیت الله هاشمی مرد مقاومت در برابر افراط و تفریط و میانه رویی عاقل و دور اندیش بودند.

وی گفت: آیت الله هاشمی قهرمان و پهلوان سیاست ورزی در جهان بودند و مردم به ایشان افتخار می‌کردند و او شخصی بود که زبان مفاهمه و دیالوگ با جهان را می‌دانست و ادبیات سیاسی وی سرشار از بلوغ فکری بود و در سال 1368 هم این عزت بیشتر نمایانگر شد به طوری که اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران را به یغما ببرند.

فرماندار بوکان با بیان این‌که شهرداری‌ها دوران سختی را پشت سر می‌گذرانند، افزود: برخی از این سختی‌ها به ابهامات قانون شوراها و شهرداری‌ها و برخی هم به تداخل وظایف و بخشی از آن هم به عدم شفافیت و نظارتی که در 10 سال گذشته در کل کشور وجود داشته مربوط است.

خسروی تصریح کرد: ضعف در نظارت امکان فساد و آسیب را زیاد کرده که امید است با برنامه‌هایی که در دست اقدام است بتوان بخشی از مشکلات را حل کرد.

فرماندار بوکان با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات گفت: شهردار با حفظ سلامت فضا باید مانع رسوخ حواشی انتخابات به بدنه شهرداری بشود و سبب اختلال کارها شود چون این امر تجربه شده است و شهرداری‌ها به هزار دستان تبدیل شده‌اند اما با شناختی که از شهردار وجود دارد به طور قطع بدنه فنی و کارشناسی شهرداری حفظ می‌شود.

خسروی اظهار داشت: انتخابات شورا در سطح شهرستان بسیار مهم است و حضور افراد شایسته و توانمند می‌تواند در دقت انتخاب مردم موثر باشد و هر میزان مشارکت مردم گسترده‌تر باشد بر غلظت انتخاب شایستگان می‌افزاید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.