اردبیل؛

گشایش نمایشگاه تخصصی فرش،لوستر و تزئینات داخلی در اردبیل

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در محل نمایشگاه بین‌المللی دائمی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مریم اسماعیل‌نسب در افتتاح نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل در اردبیل اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل عصر امروز با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در محل نمایشگاه دائمی اردبیل گشایش یافت و در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات خود را به معرض نمایش گذاشتند تا همشهریان اردبیلی محصولات مورد نظر خود را خریداری فرمایند.

وی با اشاره به این‌که مهمترین اهداف ما از برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل، معرفی تولیدات داخلی از استانهای مختلف کشور است، افزود: نمایشگاه بین‌المللی اردبیل درصدد است با برنامه‌ریزی‌های اساسی تولیدات داخلی را به نمایش بگذارد، چرا که ارج نهادن به تولیدات داخلی از اولویت بسیار بالایی برای ما برخوردار است و نیاز است در این زمینه همگان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل فرش‌های داخلی را به معرض نمایش گداشته‌اند و این فرشها با کیفیت بسیار خوب به خریداران ارائه می‌شود تا همشهریان بتوانند با خرید از این نمایشگاه، دکوراسیون منازل خود را تجهیز کنند.

اسماعیل‌نسب بیان کرد: در هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل 40 واحد تولید و بازرگانی از استانهای مختلف محصولات خود را به نمایش گذاشتند که این استانها شامل تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، یزد و مازندران است و انتظار می‌رود بازدیدکنندگان از این نمایشگاه رضایت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر فرش ماشینی و لوستر در نمایشگاه تخصصی تابلو فرش، چراغهای تزئینی، پرده، کابینت و تزئینات داخلی نیز توسط واحدهای تولیدی به معرض نمایش گذاشته شده تا علاقمندان بتوانند با خرید از این نمایشگاه رضایت همه‌جانبه‌ای به دست آورند.

وی افزود: هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، لوستر و تزئینات داخلی منزل از امروز تا یکم بهمن ماه برای بازدید عموم دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 از محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل بازدید کنند و محصولات مورد نظر خود را با تخفیفات اعمال شده، تهیه نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.