وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک؛

ساره جوانمردی ورزشکاران تماشایی رشته تیراندازی شد

وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک، ساره جوانمردی، ملی پوش تیم تیراندازی، را به عنوان یکی از 230 ورزشکار تماشایی معرفی کرد.

ساره جوانمردی ورزشکاران تماشایی رشته تیراندازی شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک از روز دوشنبه، 9 ژانویه، اقدام به معرفی ورزشکاران شاخصی از 22 رشته ی پارالمپیک تابستانی نموده است.

این اقدام با عنوان "ورزشکاران تماشایی" آغاز شده  و در طی این مدت 230 ورزشکاری که از سال 2017 تا بازی های پارالمپیک 2020 توکیو، می توانند خبر ساز باشند به عموم مردم معرفی می شوند.

برخی از این ورزشکاران، جوانانی هستند که تا بازی های پارالمپیک 2020 پیشرفت خواهند کرد و استعدادهای آنها شکوفا می شود، و تعدادی نیز از افرادی هستند که پیش از این مدال آور و افتخار آفرین بوده اند.

امروز، یکشنبه، 17 ژانویه نیز به دو رشته بدمینتون و تیراندازی اختصاص یافت و کمیته بین المللی پارالمپیک اقدام به  معرفی شاخص ترین ورزشکاران این دو رشته نمود که عملکرد آنها می تواند تا بازی های پارالمپیک 2020 توکیو در صدر اخبار قرار گیرد.

در رشته تیراندازی، علاوه بر ساره جوانمردی از ایران، ده تیرانداز دیگر از کشورهای انگلستان، اسلواکی، چین، نیوزلند، مجارستان، فنلاند، آمریکا، کره جنوبی، اوکراین و امارات نیز در این لیست معرفی شده اند.

در رشته ی بدمینتون نیز اسامی 6 ورزشکار معرفی شده که عملکرد آنها تا بازی های پارالمپیک مورد نظر خواهد بود.

پیش از این نیز زهرا نعمتی در رشته ی تیر و کمان و بهزاد زاد علی اصغر در رشته ی فوتبال پنج نفره، مرتضی مهرزاد در رشته ی والیبال نشسته و سیامند رحمان در رشته ی وزنه برداری در زمره ی این ورزشکاران تماشایی معرفی شده اند.

اعلام اسامی این ورزشکاران تا 19 ژانویه ادامه دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.