زاهدان؛

نقش موثر سپاه برای حل چالش‌های فرهنگی کشور

سپاه برای حل چالش‌های فرهنگی کشور نقش موثری دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حل چالش‌های فرهنگی کشور نیازمند یک عزم ملی است و سپاه می‌تواند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد.

محمد ناظری در نشست فرهنگی فرهنگ یاران سپاه سلمان افزود: بحث نفوذ فرهنگی دشمن بسیار مهم و حساس است که باید راه‌های مقابله با آن را بررسی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: تهی کردن جوامع از ارزش‌های دینی و ترویج فرهنگ پذیرش سلطه از برنامه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف است.

وی ادامه داد: خلأ فرهنگی می‌تواند به فساد در یک جامعه منتج شود و دشمن بر روی این موضوع سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: هر کشوری که به دنبال توسعه و پیشرفت و سلامت همه جانبه اجتماعی باشد و بخواهد با تهدیدات دشمن مقابله کند باید به فرهنگ توجه داشته باشد.

ناظری بیان کرد: یکی از وظایف سپاه دفاع فرهنگی و سیاسی از انقلاب و ارزش‌های اسلامی است.
وی گفت: حل چالش‌های فرهنگی کشور نیازمند یک عزم ملی است و سپاه می‌تواند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد و می‌تواند جمعیت میلیونی بسیج و سپاه را در راستای حفظ دستاوردها و ارزش‌های فرهنگی به حرکت وا دارد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در عرصه فرهنگ دیر بازده و طولانی مدت است، رسالت بسیار سنگینی است که در این زمینه باید فرهنگ یاران در بین اقشار مختلف جامعه نقش ایفا کنند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: راه‌های مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن اول باور کردن نفوذ است.

وی ادامه داد: بیمه کردن جامعه و جوانان از نوع اعتقادی و اخلاقی بهترین راهکار در مقابل نفوذ فرهنگی است.

وی افزود: تبیین عملی ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها اگر برای جامعه انجام شود قطعا امکان خطا توسط جوانان کمتر خواهد بود زیرا بعضا به دلیل عدم آگاهی دچار خطا می‌شوند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: نقش ، موثر ، سپاه ، چالش ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار