«چوب خط» شبکه افق به یک بحران رسید

شصت و نهمین قسمت برنامه تلویزیونی «چوب خط» با موضوع بحران بزرگ در کمین نظام بانکی پخش می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان شصت و نهمین قسمت برنامه تلویزیونی «چوب خط» با موضوع بحران بزرگ در کمین نظام بانکی کشور، چهارشنبه شب به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.

برخی کارشناسان با استناد به گزارش های مالی بانک‌های کشور معتقدند نظام بانکی در آستانه ورشکستگی است و باید هر چه سریع تر چاره ای برای آن پیدا کرد، در برنامه این هفته به بررسی این دیدگاه و راه های خروج از بحران اشاره خواهد شد.

علاوه بر این در بخش «نگاه هفته» به موضوع یک سالگی برجام پرداخته می شود.

همچنین «خط خبری» شصت و نهمین قسمت با حضور آقای دکتر بختیاری مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد خواهد بود.

این برنامه به صورت زنده و از ساعت 20:30 چهارشنبه 29 دی روی آنتن شبکه افق می رود و تکرار آن هم ساعت 15:30 روز بعد پخش می‌شود.

خبری دیگر از افق؛

جشنواره ABU از جمله معتبرترین جشنواره‌های رادیویی و تلویزیونی در سطح بین المللی به شمار می‌رود که هر سال با حضور تولیدات رادیویی و تلویزیونی رسانه‌های عضو از سه قاره اروپا، آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌شود.

جوایز برگزیدگان این جشنواره همزمان با مجمع عمومی اهدا به صاحبان آثار برتر اهدا می‌شود.

امسال هم آثار رادیویی و تلویزیونی در قالب‌های مختلفی همچون مستند و داستانی و ... در این جشنواره به رقابت با یکدیگر پرداختند و داوران بعد از ارزیابی همه آنها، آثار برتر را معرفی کردند.

از جمله فیلم‌های برتر این دوره، مستند «پل» محصول مرکز مستند حقیقت و از آثار شبکه افق است که نویسندگی و کارگردانی آن را حسین راوی بر عهده داشته و مرتضی شعبانی هم تهیه‌کننده آن است.

«پل» توانست در بخش ویژه «چشم انداز» این دوره از جشنواره ABU به عنوان مستند برتر شناخته شود.

این فیلم روایتگر اقدامات ضد تروریستی ارتش عراق در مبارزه با داعشی‌هاست؛ مستندساز با یکی از فرماندهان عراقی از زمانی که خانه و فرزندانش را ترک می‌کند تا عملیات‌های شبانه و روزانه علیه تروریست های تکفیری همراه می‌شود و فعالیت های ارتش این کشور را در قاب دوربین به تصویر می کشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار