ناگفته هايى كه گفته شد اما گوش شنوا نبود

مديران استقلال پيش از نتايج ضعيف اين تيم صحبت هايى را انجام داده بودند اما گوش شنوايى نبود.

ناگفته هايى كه گفته شد اما گوش شنوا نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به آغاز مسابقات نيم فصل دوم اكثر تيم هاى ليگ برترى به دنبال اين هستند كه در اين رقابت ها امتيازات را به راحتى از دست ندهند تا به اين ترتيب بتوانند در جايگاه هاى بالاى جدول قرار گيرند.

تيم فوتبال استقلال با هدايت منصوريان توانست در اولين ديدار نيم فصل دوم با شكست تيم نفت تهران امتياز خوبى را در كارنامه خود به ثبت برساند و از جايگاه ٧ به رده ٥ صعود كند اما اين برد و خوشحالى زياد براى آبى پوشان تهرانى دوام نداشت تا آنها شب گذشته نتيجه بازى را به هم نام اهوازى خود يعنى تيم استقلال خوزستان واگذار كنند.

استقلالى هاى پايتخت با شكست مقابل استقلال خوزستان باعث شدند تا هواداران آبى پوش نيز به اين مساله معترض شوند. هوادارانى كه معتقدند كادرفنى تيم بايد تقويت شود و با اين شرايط موجود استقلال به جايى نمی رسد.

بهتر است بدانيم هواداران استقلال نيز طى نامه اى به كادر فنى استقلال نسبت به عملكرد آنها اعتراض داشتند و آنها در صحبت هاى خود اعلام كرده بودند استقلال با اين وضعيت در مقابل تيم السد قطر هم شكست مى خورد و سهميه نمى گيرد .آنها حتى استفاده از بازيكنان خيلى جوان در تركيب را به صلاح تيم نمى دانند و از اين نوع عملكرد راضى نيستند.

اما جدا از تمام اين نارضايتى ها بهتر است بدانيم پيش از به پايان رسيدن نيم فصل اول بودند افرادى كه در اعضاى هيئت مديره استقلال از اين روند نتايج به شدت ناراحت بودند و بار ها اين مساله را عنوان كردند اما در نهايت سكوت را به او پيشنهاد دادند.

اعضاى هيئت مديره اى كه بارها اعلام كردند اين نوع نتيجه گيرى در حد و اندازه استقلال نيست اما بعضى أفراد اين نوع صريح حرف زدن را قبول نداشتند و اين نوع رفتار را اختلال در كار خود مى دانستند.

در هر صورت تنها اميد هواداران استقلال و مسئولان اين باشگاه اين است كه اين تيم در جام باشگاه هاى آسيا نتيجه بگيرد و بتواند سربلند باشد.

با اين وجود بهتر است وزارت ورزش و جوانان و اعضاى هيئت مديره باشگاه استقلال فكرى به حال وضعيت اين باشگاه داشته باشند تا بيش از اين تيم استقلال دچار ضرر نشود.

البته در اين ميان مديريت ضعيف مديران باشگاه استقلال نيز در نتايج اخير بي تأثير نبوده و اصلا بهتر است در ابتدا فكرى به حال وضع مديريت استقلال شود تا كادر فنى .البته نا گفته نماند برخى كارشناسان استقلال نيز معتقدند اين تيم بدون برنامه بازى مى كند و با اين حساب منصوريان در اين شرايط بايد فكرى به حال دستياران خود كند چرا كه با وجود آنها استقلال به مقصد قهرمانى نمى رسد.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار