مشهد؛

آتش گرفتن آبگرمکن‌ و ماشین لباسشویی در دو منزل مسکونی در مشهد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد ، از آتش گرفتن آبگرمکن و ماشین لباسشویی در دو منزل مسکونی در منطقه 7 و 9 شهرداری این کلانشهر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد سوم " مهدی رضایی " گفت: آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در منطقه سیدی ، خیابان قائم به سامانه آتش‌نشانی مشهد اعلام شد که با توجه به احتمال محبوسی افراد در داخل منزل ، بلادرنگ دو گروه امداد و نجات و اطفای حریق از چندین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد .

وی افزود: کانون آتش‌سوزی ماشین لباسشویی در آشپزخانه منزل مسکونی در طبقه سوم این ساختمان چهار طبقه بود که با توجه وجود اقلام قابل اشتعال موجود در آشپزخانه به‌سرعت در حال گسترش بود.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهدگفت: با توجه به انتشار دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در فضای یکصد متری منزل گروه‌های اعزامی به محل حادثه به ۲ گروه تقسیم‌شده و یک گروه نسبت به اطفای حریق و گروه دوم عملیات تهویه دود و سرچ را انجام دادند.

آتشپاد سوم رضایی تصریح کرد: دو دختر 3 و 11 ساله که در زمان بروز آتش سوزی در منزل تنها بودند با اقدام بهنگام اهالی ساختمان قبل از انتشار دود در محل صحیح و سالم از منزل خارج شده بودند .

وی با تاکید بر اینکه اطفای حریق مذکور در همان لحظه اولیه حضور آتش نشانان و قبل از پیشروی بیشتر انجام پذیرفت، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات و خسارات جانی در بر نداشت و تنها موجب سوختن ماشین لباس شویی شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد همچنین از انفجار و اتش سوزی یک دستگاه آبگرمکن در منزل مسکونی ای در بلوار صیاد شیرازی خبر داد و گفت : این حادثه نیز با تلاش ماموران آتش نشانی قبل از گستردگی و بروز خسارات بیشتر مهار و اطفاء شد و خوشبختانه خسارت جانی به دنبال نداشت.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.