مشهد؛

اعلام حمایت 980 تشکل جوانان رضوی کشور از جوانان انقلابی بحرین

تشکل های جوانان رضوی حمایت خود رااز جوانان انقلابی بحرین اعلام کردند.

اعلام حمایت 980 تشکل جوانان رضوی کشور از جوانان انقلابی بحرینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در پی جنایت رژیم آل خلیفه در به شهادت رساندن سه جوان بی‌گناه بحرینی، 980 تشکل شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور با صدور بیانیه ای مشترک، این اقدام را محکوم نموده و حمایت خود را از مبارزان و انقلابیون بحرین اعلام کردند.
رژیم آل خلیفه با به شهادت رساندن سه تن از جوانان انقلابی بحرین پرده دیگری از چهره استبدادی و مرتجع خود برداشت؛ قطعا شهادت «سامی مشیمع»، «علی السنکیس» و «عباس السمیع» ملت بحرین و سایر ملل اسلامی را بیدارتر می کند؛ در حالی که مجامع بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری و حامیان مستکبر غربی-شان در سکوت خائنانه فرو رفته اند.
این اقدام خباثت آمیز، غیرقانونی و نامتعارف رژیم آل خلیفه، نشانه خفت این رژیم نامشروع در برابر سران نظام سلطه و استکبار جهانی و در راستای ضربه زدن به اتحاد و امنیت امت واحده اسلامی و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی است.
به همین مناسبت تشکل های جوانان رضوی ایران اسلامی و جهان اسلام ،ضمن حمایت کامل خود از مبارزان و انقلابیون بحرین، از ملت های عربی و مسلمان، سازمان های اسلامی و بین¬المللی می خواهند سکوت نکبت بار خود را در قبال این اقدامات وحشیانه شکسته و نسبت به احقاق حقوق ملت و محاکمه دژخیمان آل خلیفه اقدام کنند.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.