ذوالنور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیته هسته‌ای مجلس در حال تهیه گزارش 6 ماه دوم اجرای برجام است

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس از بررسی و تدوین گزارش شش ماه دوم اجرای برجام در کمیته متبوع خود خبر داد.

کمیته هسته‌ای مجلس در حال تهیه گزارش شش ماه دوم اجرای برجام است

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارائه گزارش چهارم وزارت امورخارجه به این کمیسیون اظهار داشت: تاکنون به دلیل تعطیلات مجلس کمیسیون جلسه‌ای برای بررسی این گزارش نداشته است.

نماینده مردم قم با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی تاکنون براساس دو گزارش سه ماهه وزارت امورخارجه گزارش شش ماهه اول را به صحن علنی ارائه کرده است گفت: اکنون گزارش سوم و چهارم وزارت امورخارجه به کمیسیون امنیت ملی ارائه شده که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: کمیته هسته‌ای مجلس گزارش شش ماه دوم اجرای برجام را تهیه کرده و جهت اطلاع اعضا و دریافت نظر آنها به کمیسیون ارائه خواهد کرد تا در صورت توافق به صحن علنی مجلس ارسال شود.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس همچنین تأکید کرد: طی تعطیلات مجلس هر کدام از اعضای کمیسیون امنیت ملی می‌توانند به صورت فردی این گزارش‌ها را مورد بررسی قرار دهند و بررسی گزارش سه ماه چهارم وزارت امورخارجه منوط به تشکیل جلسه کمیسیون امنیت ملی نخواهد بود.

ذوالنور خاطر نشان کرد: مسلما جلسه کمیسیون امنیت ملی بعد از تعطیلات مجلس و در روز 10 آبان ماه تشکیل شده و  طی آن جلسه این گزارش‌ها بررسی خواهد شد.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار