زنجان؛

همایش تجلیل از شوراهای برتر آموزش وپرورش در زنجان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ازعملکرد شوراهای آموزش وپرورش قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در همایش تجلیل از شوراهای برتر آموزش وپرورش استان با قدردانی از عملکرد این شورا و معلمان ، آموزش و پرورش را دوبال برای تربیت نسل اول جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: آموزش و پرورش علاوه برآموزش باید پرورش را در دستور کار خود قرار دهد و به موضوع پرورش اهمیت بیشتری داده شود.

استاندارزنجان هم در این همایش با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای معلم شهیدان رجائی وباهنر آموزش و پرورش را پایه واساس توسعه کشورعنوان کرد و گفت: هدف آموزش وپرورش تربیت صحیح ، ارتقای سطح تحصیلی و بالا بردن کیفیت تعلیم وتربیت است.

درویش امیری افزود: آموزش و پرورش برای اداره و پیشرفت همه جانبه ، بی نیاز از مشارکت مردم نیست و برای نیل به این پیشرفت نظام تعلیم وتربیت نیازمند مشارکت عمومی همه مردم است.

استاندار زنجان با اعلام اینکه بودجه جاری 25 دستگاه اجرایی استان 156 میلیارد تومان است گفت: حقوق فرهنگیان آموزش و پرورش استان به تنهایی 36 میلیارد تومان در هر ماه است.

درویش امیری در پایان با اشاره به اینکه یک میلیارد ریال برای پیشگیری ومبارزه با مواد مخدر درمدارس ودانشگاههای 14 منطقه اختصاص داده شده است گفت: برای سالم ماندن نسل ها وبچه ها همه ما باید با مشارکت دلسوزانه والدین در این راستا فعالیت کنیم.

تمجیدی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این همایش گفت: دستگاه تعلیم وتربیت کلید توسعه فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی هرجامعه ای محسوب می شود و رسیدن به این توسعه باهمکاری مردم محقق می شود.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.