آموزش وپرورش در انتظار بودجه/ پرداخت ۳۰میلیاردی برای هزینه آب و برق مدارس

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به کسری بودجه برای اجرای برنامه منتظر تامین اعتبار هستیم.

آموزش وپرورش در انتظار بودجه/پرداخت ۳۰میلیار ی برای هزینه آب و برق مدارسمنصور مجاوری مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تامین اعتبار برای رفع مشکلات مالی در حوزه آموزش و پرورش گفت: با توجه به اعتبارات موردنیاز درنظر گرفته شده  و کسری بودجه منتظر ابلاغ و تامین اعتبار هستیم.

وی ادامه داد: مشکلات فعالیت های آموزش و پرورشی حال حاضر همچون ساماندهی وضعیت مدارس شبانه روزی، تامین سرانه، فعالیت های پرورشی و ورزشی و کمک به سرویس ایاب و ذهاب از جمله مواردی است که نیاز به تامین اعتبار داریم.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت معوقات معلمان حق التدریس اظهار داشت: هفته گذشته معوقات فروردین تا شهریور پرداخت شده و برای سایر موارد نیز منتظر تامین اعتبار مورد نیاز هستیم.

وی عنوان کرد: 30 میلیارد تومان برای تامین مبلغ آب و برق و گاز مدارس درنظر گرفته شده که به سراسر کشور این مبلغ ارائه می شود.

مجاوری بیان کرد: برای اجرای برنامه ها، آموزش و پرورش آمادگی داشته اما مساله تامین اعتبار فعالیت ها را دچار مشکل می کند که در حال رایزنی برای تخصیص اعتبار به منظور اجرای فعالیت های تعلیم وتربیت هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار