هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

سایپا 0 - ذوب آهن 0/تساوی تکنیکی های لیگ برتر + فیلم

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 15 به مصاف تیم سایپا رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 15 به مصاف تیم سایپا رفت. 
 
داور: شاهین حاج بابایی 

سایپا:
 
حامد لک، سیامک کوروشی، عزت اله پورقاز، امید خالدی، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست، علیرضا علیزاده، ایوب کلانتری، رضا جعفری، غلامرضا رضایی و محمدرضا خلعتبری.
سرمربی: حسین فرکی

ذوب آهن:
 
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی و جری بنگستون.
سرمربی: مجتبی حسینی
 
دقیقه حساس:
 
دقیقه 3 – پاس زیبای رجب زاده به مرتضی تبریزی رسید و این بازیکن نیز شوت خود را به سوی دروازه نارنجی پوشان فرستاد اما لک با واکنشی زیبا این موقعیت را مهار کرد.  
دقیقه 5 – حمله سریع نارنجی پوشان موقعیت خطرناکی روی دروازه ذوب آهن به وجود آورد اما واکنش دیدنی مظاهری مانع از گلزنی حریف شد توپ برگشتی نیز موقعیت دیگری روی دروازه ذوبی ها بهو جود آورد اما این بار توپ سایپایی ها توسط مدافعان ذوب آهن دور شد.  
دقیقه 11 – مثلث رجب زاده، تبریزی و بنگستون موقعیت فوق العاده را روی دروازه سایپا به وجود آوردند، پاس بلند جری به تبریزی رسید و او نیز با ضربه سر رجب زاده را صاحب توپ کرد اما شوت محکم این بازیکن توسط پورقاز دور شد.
دقیقه 17 – ارسال بلند نارنجی پوشان با ضربه سر مهاجم این تیم دروازه مظاهری را تهدید کرد اما توپ راهی کرنر شد.  
دقیقه 18 – کرنر سایپایی ها با ارسال خلعتبری در محوطه جریمه ذوبی ها با ضربه سر کوروشی موقعیت خطرناکی ایجاد کرد اما مظاهری این ضربه را مهار کرد.  
دقیقه 24 – ارسال بلند ذوبی ها از روی ضربه ایستگاهی را حامد لک مهار کرد.  
دقیقه 26 – ضربه محکم خلعتبری از کنار محوطه را دروازه ذوبی ها را تهدید کرد اما مظاهری این توپ را از آن خود کرد.  
دقیقه 27 – پاس رو بیرون پهلوان به حسینی رسید اما این بازیکن با بی دقتی شوت خود را به بیرون زد.  
دقیقه 29 – یک بار دیگر حسینی از کناره ها نفوذ کرد و سانتر خطرناکی را روی دروازه سایپا فرستاد اما حامد لک در دو ضرب این توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 33 – موقعیت ایده آلی پشت محوطه جریمه نصیب حسینی شد اما شوت سنگین این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 37 – نارنجی پوشان موقعیت ضربه ایستگاهی خود را زودتر آغاز کردند و با حمله سریع توپ را به شیری رساندند اما این بازیکن در حالی که می توانست بازیکنان دیگر را صاحب توپ کند شوت خود را از زاویه بسته به سوی دروازه ذوبی ها زد که با جاگیری بسیار خوب مظاهری مهار شد. 
دقیقه 38 – چرخش فوق العاده رضایی در محوطه جریمه با ضربه خوب او دروازه حریف را به خطر انداخت اما مظاهری با شیرجه ای دیدنی این خطر را مهار کرد. 
دقیقه 39 – ضربه ایستگاهی سایپا را خلعتبری به سوی دروازه حریف نواخت اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48 – اولین حمله نیمه دوم این بازی توسط ذوبی ها انجام گرفت و ارسال بازیکنان این تیم از کناره با ضربه سر بنگستون دروازه سایپا را به خطر انداخت اما این ضربه با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 55 – شوت محکم حامد شیری از فاصله سی متری از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت. 
دقیقه 60 – ضربه سر دیدنی جعفری دروازه ذوبی ها را به شدت تهدید کرد اما این توپ با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 78 – محمدحسینی یکی از بازیکنانی بود که در این بازی موقعیت های زیادی به دست آورد و در این دقیقه نیز او صاحب توپ شد و ضربه خود را به سوی دروازه لک زد اما ضربه کم رمق او توسط این دروازه بان مهار شد. 
دقیقه 80 – پاس دیدنی تبریزی در موقعیتی فوق العاده به بنگستون رسید و مهاجم هندوراسی نیز با ضربه بسیار خوب و چیپ خود توپ را از بالای سر لک به سوی دروازه سایپا فرستاد اما این توپ با برخورد به تیرک افقی به گل تبدیل نشد. 
دقیقه 82 – یکی از بهترین فرصت های این بازی نیز در این دقیقه نصیب رضا جعفری شد اما این بازیکن با تعلل خود این توپ را از دست داد.
این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی بدون گل سایپا و ذوب آهن + فیلم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار