تبریز؛

ضرورت ساماندهی برگزاری مجالس ترحیم در شهرستان اهر

امام جمعه شهرستان اهر، ساماندهی برگزاری مجالس ترحیم در شهرستان اهر را لازم و ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام جواد حاجی زاده، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر، گفت: مجالس ترحیم در تمامی مساجد و در ساعات مختلف برگزار می شود که باعث ترافیک و اختلال در رفت و آمدها می گردد که ضروری است برگزاری چند مجلس ترحیم در یک مسجد و به طور همزمان انجام شود تا نه باعث ترافیک شود و نه زیاد هم صاحبان عزا اذیت نشوند.
وی، همچنین با تأکید بر توجه بیشتر به ورزش همگانی در شهرستان اهر افزود: برای ترغیب شهروندان به ورزش همگانی لازم است امکانات مربوط به ورزش های همگانی در محلات ایجاد شود چرا که ممکن است به علت دوری مسیر کسی برای استفاده از اماکن ورزشی به مرکز شهر نیاید.
حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین خواستار عملیاتی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی از سوی اعضای این شورا شد.
در این جلسه رئیس دادگستری شهرستان اهر نیز، از کشف محموله بزرگی از مواد مخدر در روزهای گذشته در شهرستان اهر خبر داد.
حجت الاسلام محمدعلی نظری، گفت: عزم مسئولان دادگستری شهرستان اهر در کنار سایر مسئولان قرار دادن برقراری امنیت در اولویت کاری است و در صورت وقوع هر جرمی با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
وی، افزود: یکی از عوامل کاهش جرایم در جامعه و به خصوص در بین جوانان را آگاه سازی اعلام کرد و نقش مدارس و دانشگاه ها و به خصوص خانواده ها را در این زمینه بسیار مهم دانست.
در این جلسه معاون فرماندار شهرستان اهر نیز با اشاره به پیش رو بودن ایام دهه فجر گفت: در کنار افتتاح پروژه های عمرانی، اجرای برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی نیز از اولویت های اصلی در طول دهه فجر است.
مدد سمندری، گفت: با برنامه ریزی های که انجام شده است بیشتر برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در حاشیه شهر و محلات دور و حتی روستاها اجرا خواهد شد.
وی، انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوانی که ایام پیروزی را ندیده اند وظیفه همه دانست.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار