بیرجند؛

آغاز به کار رادیو نمای خراسان جنوبی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی از آغاز به کار رسمی رادیونمای خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این رادیونما به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی،محمد ثقفی گفت: در دنیای امروزی که مقوله اطلاع ‌رسانی عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است رسانه رادیو نیز در حال تکامل است و تلاش می­‌کند تا همگام با رسانه‌­های دیگر از فناوری‌های جدید رسانه‌­ای استفاده کند.

وی افزود:رادیو نما پدیده‌­ای تازه در میان خیل رسانه‌­هایی است که در دنیای مدرن امروز ظهور کرده و می‌کوشد نظر مخاطب را جلب کند این پدیده که بستری تازه برای مخاطبان رادیو فراهم می‌­کند در دنیا هم پدیده‌­ای نوپا است.

محمد ثقفی گفت: در رادیو نمای خراسان جنوبی از تصاویر برنامه‌های رادیویی و همچنین جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، مشاهیر استان و غیره استفاده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه عکس‌های رادیونما با موضوع و محتوای برنامه ‌ها سازگاری دارد،افزود: اطلاعات ارائه شده توسط رادیونمای خراسان جنوبی شامل عناوین برنامه­‌ها، زمان پخش، مدت برنامه‌ها، موضوع برنامه‌ها، اسامی عوامل و مهمانان و کارشناسان برنامه‌ها، نشانی پستی مرکز، نشانی فضای مجازی رادیو خراسان جنوبی، شماره تلفن‌های ارتباط مردمی و پست الکترونیکی و اعلام اسامی برنامه‌های بعدی جدول پخش و غیره است.

محمد ثقفی گفت: مخاطبان شبکه استانی مرکز خراسان جنوبی می‌توانند از طریق دستگاه مبدل دیجیتال یا تلویزیون دیجیتال با کانال‌یابی و جستجوی مجدد تصاویر رادیونمای خراسان جنوبی را دریافت کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.