حضور داعش در جشنواره تئاتر فجر

نمایشی با موضوع مسائل روز منطقه در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه خواهد رفت.

مسعود عقلی کارگردان نمایش «رسوب» در گفتگو با خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن اشاره به موضوع نمایشنامه این اثر اظهار داشت: قرار است این اثر با مضمون خانوادگی به مسائل روز منطقه و گروههای تکفیری در جشنواره بین المللی تئاتر فجر روز دهم بهمن در سالن چارسو اجرا شود.

وی ادامه داد: نمایش «رسوب» در مهر و آبان امسال اجرای عمومی داشته و حالا هم در جشنواره فجر مشهد در حال اجرا هستیم. همچنین برای اجرای جشنواره یک سری تغییراتی را نیز اعمال کردیم و طبق بازخورد مخاطبان در اجرای عمومی این تغییرات لحاظ شده است.

عقلی درباره‌ی جشنواره فجر تصریح کرد: خوشبختانه در این دو سال در جشنواره تئاتر فجر تمرکززدایی صورت گرفته و جشنواره تئاتر فجر در شهرستانها نیز برگزار می شود و تنها مختص تهران نیست و به نظرم این رویه از زمانی که سعید اسدی دبیر جشنواره فجر شده به خوبی قابل احساس است.

وی در خصوص کمک هزینه هایی که قرار بود از طرف جشنواره به گروهها داده شود، توضیح داد: با وجود اینکه اجرای فجر استانی شروع شده است و از امروز در مشهد اجرا خواهیم داشت اما هنوز کمک هزینه‌ای به گروهمان تعلق نگرفته و امیدواریم هرچه سریع تر این کمک هزینه‌ها به گروهها پرداخت شود. 

گفتنی است نمایش «رسوب» به کارگردانی مسعود عقلی  که اثر منتخب جهت حضور در جشنواره بین المللی تآتر فجر امسال است، همچنین این اثر 29 و 30 دی در تماشاخانه‌ی اشراق شهر مشهد  اجرا خواهد شد و این نمایش در تهران نیز 10بهمن در سالن چارسو  تئاتر شهر به روی صحنه می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار