سرمایه گذاری در حوزه نان سبب کاهش هزینه های درمان و بیماری در کشور

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: با سرمایه گذاری در حوزه نان و سلامت هزینه های درمان و بیماری در ببن مردم کشود کاهش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت عصر امروز در مراسم اولین همایش نان سالم با اشاره به اهمیت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت در بحث سلامت اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه وزارت بهداشت در بحث تغذیه به طور جدی دنبال می شود و سازمان بهداشت جهانی همه کشور ها را موظف کرده است تا به این مسیله توجه ویژه ای بکنند.

وی ببان کرد: طی 2 سال اخیر اقدامات اساسی در زمینه تغذیه مردم صورت گرفته است که هر میزان سرمایه گذاری در این حوزه انجام بشود به نفع سلامت کشور است و موجب کاهش بیماری و هزینه های درمان می شود.

ایازی ادامه داد: این همایش با هدف مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت های مردم به نفع سلامت آنان برگزار می شود و نکات بهداشتی در قالب برنامه های مختلف به صنوف گفته می شود. 

وی تاکید کرد: بنا بر تدبیر وزیر بهداشت ارتباط خوبی با نانوایان انجام شده است، زیرا معتقدیم که نان اهمیت بالایی در سلامت مردم دارد و در این راستا کارگاه ها و پنل های آموزشی مختلفی را برگزار شده است.

در حال تکمیل/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار