رجب‌زاده: کیفیت زمین دستگردی خیلی بد بود/ می‌توانستیم پیروز شویم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کیفیت بد زمین دستگردی اجازه نداد روی زمین کار کنیم و به همین دلیل به بازی مستقیم روی آوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی رجب‌زاده پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: زمین کیفیت بدی داشت اما هر تیمی که به این ورزشگاه می آید، بازی مستقیم را در دستور کارش قرار می دهد، در این زمین نمی‌شود توپ را کنترل کرد.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه ابتدایی می‌توانستیم به گل برسیم که این اتفاق رخ داد.

کاپیتان ذوب اهن ادامه داد: در ادامه هم تلاش کردیم روی زمین کار کنیم که این خصوصیت تیم ما است اما زمین خیلی اجازه کار به ما نداد. با این وجود اکثر دقایق از کناره‌ها حملات زیادی داشتیم و موقعیت‌هایی را خلق کردیم و امروز می‌توانستیم بازی را ببریم.

وی در مورد تمرینات پیش‌فصل عنوان کرد: تیم‌هایی که بدنسازی خوبی داشته باشند ، می‌توانند موفق باشند اما در این فصل زمان چندانی وجود ندارد. این تعطیلات 20 روزه طول فصل خیلی اذیتمان کرد. الان با کلاس‌هایی که گذاشته می‌شود همه چیز به روز است و کسی که می‌خواهد پیشرفت کند باید به دنبال آنها برود. 

رجب‌زاده در مورد حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر ایران گفت: به نظرم بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند باید کیفیتشان از بازیکنان خودمان بالاتر باشد که بتوانند به لیگ ما کمک کنند. الان در فوتبال حوزه خلیج فارس بازیکنان خارجی با کیفیت با قیمت‌های بالا می‌آورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار