به رغم پایان نیافتن جلسه بررسی صلاحیت هیلی؛

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از فرستاده جدید آمریکا استقبال کرد+توییت

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از اظهارات «نیکی هیلی» گزینه پیشنهادی دولت جدید امریکا برای نمایندگی در سازمان ملل، استقبال کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که جلسه استماع و بررسی صلاحیت «نیکی هیلی» گزینه پیشنهادی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا برای نمایندگی این کشور در سازمان ملل به پایان نرسیده، «دنی دانون» نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از اظهارات تند هیلی علیه این نهاد بین‌المللی استقبال کرد.

دانون در بیانیه ‌ای توییتری ضمن استقبال و تشکر از صحبت‌های هیلی در حمایت از رژیم صهیونیستی، نوشت: نیکی هیلی، بخاطر حمایت صریح از اسرائیل و بیانیه شفاف درخصوص جهت ‌دار بودن سازمان ملل علیه اسرائیل، از تو تشکر می‌کنم.

وی همچنین نسبت به همکاری‌های آینده با نیکی هیلی جهت خنثی کردن صدماتی که از طریق قطعنامه 2334 شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت شهرک ‌سازی‌های اسرائیل به این رژیم وارد آمده، ابراز امیدواری کرد.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در ادامه نوشت: و منتظریم تا با همکاری نیکی هیلی به سمت دوره‌ای جدید در سازمان ملل که اصلاحات جدی را برای پایان دادن به جهت‌گیری‌ها علیه اسرائیل درپی داشته باشد، حرکت کنیم.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از فرستاده جدید آمریکا استقبال کرد


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار