شهرکرد؛

نامگذاری میادین و مکانهای عمومی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی

استاندار چهارمحال و بختیاری از نامگذاری میادین، خیابان ها و یا مکان های عمومی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان خبر داد.

نامگذاری میادین و مکانهای عمومی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات فراوان آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری گفت: در راستای قدردانی از زحمات این مجاهد نستوه، باید پس از سپری کردن مراحل قانونی، میادین، خیابان ها و یا مکان های عمومی در تمامی شهرستان های استان به نام ایشان نامگذاری شود.

وی در ادامه، حضور مسئولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در شهرستان های 9 گانه استان و تشریح عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه دولت یازدهم برای مردم را از برنامه های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار