مطبوعات کره‌جنوبی خبر دادند:

کره‌شمالی برای آزمایش یک موشک قاره‌پیما آماده می‌شود

مطبوعات کره‌جنوبی اعلام کردند کره‌شمالی احتمالا برای آزمایش نمونه جدید بهبود یافته یک موشک بالستیک قاره‌پیما آماده می ‌شود.

کره‌شمالی برای آزمایش یک موشک قاره‌پیما آماده می‌شود
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری رویترز گزارش داد، مطبوعات کره جنوبی روز پنجشنبه به نقل از منابع نظامی نوشتند کره شمالی احتمالا برای آزمایش نمونه جدید بهبود یافته یک موشک بالستیک قاره‌پیما آماده می شود.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در سخنرانی خود به مناسبت سال نوی میلادی اعلام کرد کشورش آخرین مراحل آزمایش یک موشک قاره‌پیما را پشت سر می گذارد و رسانه‌های کره شمالی اعلام کردند هر لحظه احتمال یک آزمایش موشکی جدید وجود دارد.

کارشناسان این اظهارنظرها را معتبر تشخیص دادند.

رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند این آزمایش ممکن است به زودی انجام شود حتی ممکن است همزمان با مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهور آینده آمریکا صورت بگیرد.

روزنامه چوسان ایلبو به نقل از منابع نظامی ناشناس نوشت: «سرویس‌های اطلاعاتی کره جنوبی به تازگی متوجه جابجایی قطعات موشک در کره شمالی شده‌اند. گمان می رود این قطعات مربوط به بخش پایینی یک موشک بالستیک قاره پیما باشد که و بیم آن می رود کره شمالی به زودی یک آزمایش موشکی انجام دهد.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار