تبریز؛

مجوز ایجاد و تمدید قلیان‌سرا و کافه‌قلیان دیگر صادر نمی‌شود

فرماندار هشترود گفت: برای هیچ قلیان‌سرا ها در این شهرستان نه پروانه صادر خواهد شد و نه تمدید مجدد صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مستفید در همایش آگاه سازی از مضرات اعتیاد و مواد مخدر در جمع کارگران کارگاه‌ها و کارخانجات هشترود گفت: شهرستان هشترود در 9 ماهه گذشته امسال رتبه اول استانی را در مبارزه با مواد مخدر استان کسب کرده است.
وی افزود: خوشبختانه هیچ گونه معتاد متجاهر در این شهرستان وجود ندارد و 40 نفر معتاد در کمپ ترک اعتیاد این شهرستان نگهداری می‌شوند.
فرماندار هشترود گفت: برای هر معتاد پاک شده از مواد مخدر توسط اداره بهزیستی وام اشتغال 50  تا 150 میلیون ریالی با سود چهار درصد داده خواهد شد.
مستفید افزود: ایجاد کلاس‌های فنی و حرفه‌ای در کمپ و زندان هشترود برگزار می‌شود و پس از آزادی از زندان و کمپ زندانیان و پاک شدگان مواد مخدر می‌توانند از وام های خود اشتغالی استفاده کنند.
وی گفت: برای هیچ قلیان‌سرا و کافه‌قلیان در این شهرستان نه پروانه صادر خواهد شد و نه تمدید مجدد صورت خواهد گرفت.
فرماندار هشترود تصریح کرد: اعتیاد به این ماده مخدر بر می‌گردد به جهل انسان‌ها و بیشتر در خانواده‌هایی مشاهده می‌شود که اطلاعات آنها کم است و باید در این زمینه آگاهی افراد را افزایش داد.
مستفید در پایان ابراز داشت: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید از درون خانواده‌ها آغاز شود.
در آخر این همایش از خانواده شهید مجتبی یعقوبی شهید مدافع امنیت تجلیل شد. شهید مجتبی یعقوبی در 13 آذر امسال در منطقه ماکو در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار